Ah wat jammer dat 'ie gevlogen is bij je vriend. Darkrai is inderdaad ingeschaald op een tier 6 in plaats van 5, waardoor je wel een grotere groep nodig hebt of goede maxed-out teams. Ik zit ook sinds kort in een appgroep met spelers uit de buurt. Vind het ook spannend om daarbij aan te sluiten maar zoals jij ook al zegt, ze zijn hartstikke aardig en samen spelen is een stuk gezelliger. Succes vandaag en hoop dat je er meer vangt!
Ik ben lucky friends geworden met iemand hier! Maar volgens mij wonen we ver uit elkaar haha. Hopelijk komt er een keer een Go fest in Nederland.
Ja OMG als er een go fest komt hier dat zou geniaal zijn
Ja, dat zou gaaf zijn! Volgens mij zijn wij lucky friends geworden trouwens (ik heb die meltan muts). Of we moeten een keer een pogo meeting houden tijdens een Community day/raid event, want ik word echt alleen lucky friends met forumleden
Leuk! Cadeautje is heading your way! Ik heb gisteren 3 uur met m’n vriend pokemon gespeeld, beetje verslaafd wel
Ja dan ben jij het haha! Tijdens community day lijkt me ook echt leuk
Ik ben voor, ben ook met meerdere forumleden lucky friends. Tijdens een community day of event is een goed idee.
Haha hoop dat ik het ben want loop vast bij de battle a trainer in the great league. Mijn naam begint met de J en een 2 aan het eind en heb een zwart petje.
Als in dan kunnen we die van mij ook maar geljk doen.
Ik ook, geen probleem! Ik ben rond 21.00u beschikbaar denk ik. Zou sowieso wel vaker PvP battles willen doen want dat levert nog wel leuke rewards op zoals de Sinnoh stone en TM’s. Met 20cp versus 2000cp ben je ook wel snel klaar haha.
Stuur maar een invite, ik zit toch niets te doen!
Ik ben alsditklopt… weet niet of ik vrienden van hier heb.
Hoe heet je in game? Ik ben Monster… als je wil mag je mij ook uitnodigen?
Zal het onthouden! Andersom mag je ook een berichtje sturen, bijvoorbeeld voor de field research task.
Ik heb jou als friend op pokemon go! In mijn pokemon go naam zit ook Andreya.
Wat een gave shinies! Ik ga dit weekend nog even een rondje door het park doen in de hoop nog een shiny te vinden.
Ja ik ook! Ik vind het sowieso leuk als shinies echt een compleet ander kleurtje hebben. Die pikachu valt iets minder op dat die shiny is
@Nomine Hopelijk kun je iets vinden! Ik weet nooit of de shinies echt geboost zijn of dat ik gewoon geluk heb haha
Mee eens, een zichtbaar verschil in de gewone vorm en de shiny vorm maakt de shinies wel specialer. Ze zijn inderdaad wel boosted tijdens evenementen - hoewel ik nu twijfel of dit ook voor het Halloween evenement geldt - maar je komt ze nu natuurlijk ook meer tegen door het evenement. In ieder geval leuk dat je er meerdere hebt kunnen vangen!
Als je niet met iemand kan of wil afspreken kan je altijd nog kijken of je met iemand inloggegevens uit kan wisselen, zodat een van de twee met twee telefoons naast elkaar kan gaan zitten en kan traden