ik blijf ook bij alle dingen haken waar ik andere mensen voor nodig heb haha (behalve add a friend)
Deze loop ik ook tegenaan. Super kut
Als je nog een oude mobiel hebt, je kan ook een tweede account aanmaken en die levelen totdat je kan traden.
Oh dit is geniaal!
Ik werd echt draaierig van de animatie van deze haha
Hahaha super irritant!
Ik zit ergens in the middle of nowhere (bos) op een gym en daar zit ik al een maand op. Ik denk ook steeds: gooi me er verdorie eens af, iemand!! Maar er kwamen alleen maar mensen in dezelfde kleur bij op.
Overweeg bijna een tweede account aan te maken om het zelf te doen. Maar ben ook wel benieuwd of ik de 2 maanden kan halen. Of nog langer.
Dit heb ik ook gehad! Stond ergens bijna 39 dagen op een gym. Voordeel is wel dat je die dan gelijk goud hebt, maar als je de coins nodig hebt is het wel enorm irritant.
Haha ik had deze al goud, de vorige keer zat ik er 3 weken achter elkaar op of zo :’) Een paar jaar geleden was het daar nog wel actiever. Het totaal staat op 101 dagen. Ik zorg nu wel dat ik elke dag op een andere gym sta voor de muntjes.
Wil je binnenkort 7 gevechten aangaan voor de Quest?
Tuurlijk! Pm me maar, dan kunnen we wat afspreken.
Haha, ik vind het ook vaak awkward, maar eerlijk gezegd is het in mijn stad zo dat je gewoon zegt “hey, doen jullie die raid, mag ik meedoen?” en dan het alleen een beetje over Pokémon praten (maar meestal zijn het die-hards die alleen over IVs praten en daar weet ik niet zoveel van) en als de raid voorbij is, dan is het “oké, doei!”.
Nog mensen meegedaan aan CD? Hier aardig wat shinys gevangen en een 100% chimchar. Daarna nog een Gekke weezing gevangen.
Bij mij was de buit een beetje teleurstellend. Bijna alleen maar 0 of 1* gevangen, amper shiny’s. Had er veel geruild met mijn vriend, maar die werden ook max 2*
Ik heb voor het laatst in 2016 gespeeld, maar door dit topic lijkt het me wel weer leuk om te beginnen. Alleen snap ik helemaal niet waar jullie het over hebben, volgens mij is er super veel veranderd
Iemand die met mij vrienden wil worden? Ik heb weer nodig voor zo’n special research ding. Mijn vriendnummer is 5603 6054 8311
yes! ik heb op het moment even geen cadeautje om te sturen, maar I’ll be your friend!
Ik probeerde vanmiddag een raid alleen te doen, maar ik haalde het steeds net niet binnen de tijd. Echt drie keer geprobeerd ook. Zo zonde. Vind het stom dat er een tijdslimiet aanzit of dat je dus perse met z’n tweeen moet zijn. Gelukkig speelt m’n vriend ook maar die echt grote raids kun je ook niet met z’n tweeen aan en ik wil wel altijd graag die speciale
Pffff krijg ik weer een kyogre uit een research breakthrough ipv een legendarische vogel. Ik heb er al 5 van die breakthrough vóór die stomme eevee, en net heb ik mijn 6e gekregen
Ik zit ook te wachten op een vogel, Zapdos is de allerlaatste pokemon en dan heb ik de Kanto pokedex compleet. Maar nu krijg ik steeds wat anders
Die shiny is wel echt suuuper gaaf
Ik had een shiny moltres eruit! Zaterdag tijdens het chimcar event. Shiny moltres ziet eruit als een kaal geplukte kip, maar ik was zo gelukkig Maar normaal krijg ik ook dingen eruit waar ik al super veel van heb. Plus 2 maanden die eevee was echt too much…