Wow wandelt je vader zo ver of heb je zoveel incubators?
Ik had super incubators gekocht en door het event werd de benodigde afstand nog minder. Hij heeft iets meer dan 2km gelopen dus alles was gelijk uit!
Hahaha dit heb ik ook, ik loop ook altijd heel stiekem rond met mijn telefoon zodat mensen het niet zien maar idd, power to the pokemasters en schijt aan de mening van anderen!
Ik speel het gewoon hoor, no shame in my game. Ook in de tram of bus als iemand naast mij zit. Sommigen spelen candy crush, lezen de krant of zijn aan het appen. Ik ga toch niet allemaal kilometers maken voor niks, ik speel Pokemon Go.
Waarschijnlijk in voorhand op de eevee community day, gok ik. En met gen 4 zijn er straks natuurlijk weer twee nieuwe evoluties van eevee.
Registeel is binnen, super lage iv maar hij staat in ieder geval in mn dex, is de stress er tenminste vanaf haha. Nu nog op jacht naar een hogere!
Heb nu alle pokémon die in de 2km eieren zitten
Moet ze natuurlijk hoe dan ook blijven ‘uitbroeden’ maar toch chill dat ik ze nu in ieder geval allemaal heb. Lang genoeg moeten wachten op togepi
Gefeliciteerd! Dan kan je nu op shiny pokemon hopen. Bijvoorbeeld pichu, magby en togepi kan je ook shiny uit een ei krijgen. Het houdt ook nooit op.
Jup Shiny togepi is qua uiterlijk wel een teleurstelling vind ik.
Ik ben in Amerika dus ik heb Tauros en Illumise! Tauros spawnt trouwens lang niet zo vaak als Mr. Mime bij ons…
Aaah gosh eindelijk alle ghost pokemon gevangen! Ben nu bij 6/8 en moet voor deze alleen nog 10 raids doen. Mew komt eindelijk dichterbij!
Ahhh dan is het lastig ja, ik ga gewoon op zoek naar level 1 en 2 raids! Die kan ik lekker alleen doen haha
Er gaat een rumor/“leak” rond dat deze week de evoluties van generatie 4 vanuit generatie 1, 2 en 3 uitkomen. Dit is nergens officieel bevestigd. Degene die dit heeft “gelekt” heeft al vaker dingen gezegd die bleken te kloppen, zoals het water event.
Bron:
https://youtu.be/akFvansH6Ys
Dus ik heb voor mezelf al even alle Pokemon klaar gezet die ik dan zou kunnen evolueren en waar ik meer Candy’s voor kan sparen.
Linkje van welke Pokemon van gen 1, 2 en 3 die je kunt evolueren in een gen 4 pokemon:
Gen 4 evoluties.
Oh slim! Ik zou nog wel even wachten met Eevee, ivm de aankomende community day en dat je ze dan shiny kan krijgen!
Ja, maar deze heb ik in verband met goede IV wl even apart gezet. Ga sowieso wachten mer evolueren todat bekend is hoe je zeker de laatste nieuwe kan krijgen, niet dat ik dadelijk weer met nóg een vaporeon zit opgescheept . En ik ga er niet vanuit dat ik 7 shiny eevee vang, dus even bedenken want ik daarmee wil.
Ja dat is ook een dingetje inderdaad. De name trick werkt natuurlijk niet als die al een keer gebruikt is, en Umbreon en Espeon kan je wel beinvloeden. Ik hoop dat er nog een mogelijkheid komt.
Ja inderdaad. Ze hebben het nu wel over dat leafeon en glaceon óf wheather afhankelijk zijn óf plaats afhankelijk zijn (plaats afhankelijk was ook in de originele spellen). Weers afhankelijk klinkt nog enigzins logisch dus dan bijvoorbeeld eevee evolueren met sneeuw wordt glaceon.
(alleen lullig als het nooit zou gaan sneeuwen, dus ook een beetje een rare theorie. Maar goed er is nog niks bevestigd natuurlijk)
En dan inderdaad nog hopen dat de naam trucs misschien nog één keer werken tijdens het eevee event
Om die challenge van die raids te halen hoef je een raid niet te winnen. Als je alleen al op start klikt telt het al je kan daarna zelfs weer weggaan zonder te vechten.
Ja dat zag ik hier voorbij komen, dank je wel voor de tip. Denk dat het voor de research wel handig is om het op die manier te doen maar moet ook nog enkele Pokémon uit de raids voor mijn pokédex. Vandaar dat het ook wel leuk zou zijn om enkele raids ook daadwerkelijk te doen.