Pokémon (GO) topic

Jaaa zo mooi is deze!! :heart_eyes:

Ik speelde vorig jaar niet zo veel dus heb die community days allemaal gemist. Vind het wel jammer dat die dan net in raids en eieren zitten want dat is veel moeilijker om een shiny te vinden :sweat_smile: wil zooo graag Charmander en Beldum shiny

Jaaa shiny Charizard :heart_eyes:

In de categorie events: vandaag start het Evolution event, als ik het goed heb vanaf 22:00 t/m donderdag 12 december 22:00. Sowieso weer een aantal raids meepakken en hopelijk een shiny Burmy :upside_down_face:

Shiny Burmy is qua kleur echt exact hetzelfde als de niet-shiny. Uiteraard wil ik er wel één :smile:

Haha ja, verschil in kleur tussen wel of niet shiny zie je volgens mij pas bij Mothim :joy:

1 like

Mijn vriend had in juni de app weer geinstalleerd en sindsdien speel ik het ook. Laatste tijd niet zoveel meer maar van de zomer waren we best fanatiek! En het is heel handig met traden etc. Heb 42 lucky pokemon :sweat_smile:

Ben ik nou enorm lucky of is de kans op een shiny verhoogd? :sweat_smile: net m’n tweede shiny Onix gevangen. Nog geen shiny Burmy helaas.

Ik las dat de kans op Onix 1/60 ipv de normale 450, dus aangezien ze nu veel voorkomen is de kans super hoog. Ondanks dat heb ik er nog geen :sob:

Heb wel eindelijk ook een shiny dit event, Togepi uit een 2km ei!

1 like

Ik heb ook eindelijk een keer een shiny :smile:

9 likes

Heb ook een shiny die nog op mijn lijstje stond!

12 likes

Ik open voor het eerst sinds maanden weer pokemon go en ik woon ineens bijna bovenop een pokestop🥳. Denk dat ik nu weer wat meer ga spelen, vond het wel weer leuk.

7 likes

Ik heb je toegevoegd!

1 like

Toegevoegd

1 like

Ik heb je ook toegevoegd!

1 like

Yesss mijn favoriete Pokemon Zorua en Zoroark :smile:

Het duurt wel echt heeel lang hoor, vind het veel leuker als ze in kortere tijd meer nieuwe erin doen

Ohh van mij mag het juist wel wat rustiger haha heb nog maar 12 gen 5 pokemon zag ik net. Zou het ook wel leuk vinden om een keer een generatie specifiek event te hebben, dat een week lang spawns van die generatie enorm geboost worden

Heb je ook toegevoegd! :slight_smile:

1 like

Haha same here, maar ik weet ook gewoon niet hoe ik aan meer uit die gen moet komen? Speel nog best veel, maar het is al heel lang geleden dat ik een onbekende pokémon in m’n nearby heb zien staan :weary:

Er zijn teveel moeilijk te krijgen, die aapjes zijn regional, Heatmor is regional dus die kunnen we niet krijgen, en de spawn rate is gewoon te laag.
De starters komen wel met community day, en Deino hoop ik ook, maar de rest komen hopelijk in eieren en raids.

De enige die ik echt vaak zie zijn Patrat en Lillipup

Het was een goede dag! Sceptile had al, maar vind ik shiny ook heel gaaf.

Salamence had ik nog niet, bagon ook niet, dus nu heb ik de hele lijn shiny in mn dex.

4 likes

Salamence :heart_eyes::heart_eyes:
Heb niet kunnen meedoen want ben bij mijn ouders op de boerderij dus hier is niks, maar ga morgen proberen nog wat te vangen! Hoop vooral dat ik leuke raids kan vinden van de Pokemon van vorig jaar, ik heb die community days allemaal gemist

1 like