Pokémon (GO) topic

Aah morgen zal er ook nog wel genoeg zijn.

Morgen moet ralts extra aanwezig zijn tussen 11 en 2 dus daar ga ik dan voor.

Een vriendin van me heeft pogo vrienden nodig en of jullie haar willen toevoegen :grin: 1283 9052 5528

Dit is echt te leuk

2 likes

Jaaaaa! Ik heb een shiny Swinub als buddy en die scharrelt nu gezellig om me heen. Zo cute

Ooh, ik hoop nog steeds Cryogonal tegen te komen, die vind ik er leuk uitzien. Heb ondertussen wel genoeg Cubchoo, haha.

1 like

Ik vond het eerst wel leuk maar nu vind ik het teveel moeite om steeds berries te geven en dingen te doen.

Ik heb vandaag deze gevangen :joy: gelukkig had ik al eerder een hogere shiny Sneasel. Ik heb met mijn glacial lure gewacht voor shiny Delibirds of Snovers maar die helaas niet gevonden

3 likes

Uit een field research!

3 likes

Ik heb in de kerstvakantie lekker veel pokemon shield gespeeld en moet zo de finales en straks tegen Leon spelen. Heb eerst alleen mn avatar aangepast en ik vind haar zo leuk geworden. Wil hem even delen, haha.

5 likes

Klinkt als mijn kerstvakantie! Priiiima tijdsbesteding

1 like

Pfff het is me echt nog geen enkele keer gelukt om die team rocket leaders te verslaan :frowning:

Mij ook niet!! Heb die quests maar opgegeven

Mij ook niet, heel irritant … Heb het maar gelaten voor wat het is en die ‘radar’ weggedaan, want ergerde me er ook mateloos aan dat ik ze op een gegeven moment om de haverklap tegenkwam.

1 like

Gebruik je de juiste counters? Ik check altijd eerst welk team ze dit keer gebruiken en kies dan de optimale counters op basis van guides.

1 like

En @pastelzwart ik heb een keer gezocht op internet welke pokémon ik moest inzetten, die gekozen… En jammerlijk gefaald hahaha

Ik heb deze site gebruikt bij het verslaan van Sierra en Arlo, Cliff moet ik nog:

Het was alle keren wel even uittesten wat het best werkte en meerdere keren proberen maar uiteindelijk wel gelukt! Kan het gelukkig vanuit huis doen (Pokestop naast de deur) dus doe het letterlijk terwijl ik achter de laptop zit, dat is wel heel fijn!

Zag net deze haha wat een lelijk ding zo met dat hoedje :joy: had alleen geen zin om er heen te rennen.

2 likes

De pokemon die ze inzetten zijn sinds kerst weer veranderd dus misschien heb je nu meer geluk!

1 like

36!

Haha ik dacht met mijn gare hoofd dat dit een antwoord was op

Dus ik zat een paar minuten zo van 36 wat? Minuten? Uren?

Ontopic, ik heb het volgende kunnen vinden over die Poffin:

1 Berry = your Buddy will follow you for 1 hour
1 Poffin = your Buddy will follow you for 3 hours

4 likes

Wauw, dat vind ik het echt niet waard hey :stuck_out_tongue:

Het niveau voor die gevechten is aangepast aan je level.