Waaauw wat is deze mooi Ik heb echt 4 andere Zubats klaarstaan met super goede IV terwijl deze echt trash is maar kon het niet laten mijn shiny eerst te evolven
Shiny heattran
Die is echt leuk! Ik vind jou altijd zo aardig en gezellig hier op het forum, gun je echt alle shiny Pokemon van de wereld haha
Aaaa dit is echt zo lief!! ik word hier echt blij van
@ezw hahaha ook echt precies die 2 die gepost zijn. Als je nog een vieze groene rat wilt kan ik ook wel een foto van Rattata plaatsen
Voor Zubat candy is die team rocket die flying types gebruikt heel handig, daarmee heb ik het echt snel opgespaard
Vraag de volgende keer of ze misschien een appgroep hebben! Mijn oude appgroep was ook niet happig op onbekenden waardoor ze altijd in privégroepen gingen raiden ipv open lobby (misschien ook als maatregel tegen spoofers), maar zodra je in de app zit en aanmeldt voor raids houden ze rekening met je omdat ze netjes wachten tot dat de groep compleet is
Nog meer mensen meegedaan aan community day? Had vet veel hoge Piplups bewaard zodat ik kon traden met mijn vriendin voor een lucky, volgens mij is die kans iets van 5% maar na de derde trade hadden we hem al en 2 daarna weer haha dus dat ging sneller dan verwacht
Kon niet echt hoge shinies vinden maar deze is nog wel oke geworden
Ik heb 4 shinies gevangen, eentje heb ik geëvolueerd voor de vorm en is 2200 cp geworden! Had ook een hoge piplup bewaard voor de exclusive move omdat ik bij Community days nooit hoger dan 2 sterren vang. Voor de rest ook wat dex entries, dus voor mij zeker geslaagd!
Wow een Gible is best zeldzaam volgens mij
Waaauw Gible, ik heb die nog steeds nog nooit gezien of uit een ei gehad, echt een hele goede om lucky te hebben
Waaauw hoe vet als je die shiny vindt
Die boosted rat pokemon vanaf 2 februari zijn echt precies de pokemon die ik nu iedere dag als zie en zat van beb dus dat vind ik wel jammer
Nog mensen die vrienden willen worden? Heb voor een research nieuwe vrienden nodig
1500 9958 7968
Ben trouwens eindelijk level 30, klopt het nou dan dan de cp van pokemons niet meer wordt aangepast aan je level?
Ik ga je toevoegen! Ook hier nodig voor research.
Heb je al in mijn vriendenlijst blijkbaar =p
Weatherboosted pokemon kunnen level 35 zijn, dus denk dat die nog worden aangepast aan je level maar pin me er niet op vast.
–
Ik ga eindelijk op reis naar een gebied met andere regionals en stiekem hoop ik dat ik tijd ga hebben om een paar pokemon te vangen zodat ik mijn pokedex kan aanvullen.
Ik voeg je ook toe!
Ik heb je toegevoegd!!
Dezelfde, dus ook lucky maar lang niet zo goed. Ik pest hem er nog steeds mee.
Hai!
Ik heb vrienden nodig voor een research iemand die mij wil toevoegen?
Mijn trainercode is 9795 6234 6829.
Ik geef cadeautjes
Zal hier vanaf nu ook meeposten