Pokémon (GO) topic

Ik heb je toegevoegd, @Papegaaiduiker jouw vriend ook😀

1 like

Dit spel geeft me steeds shiny Mr mimes :sweat_smile:

Altijd blij met shinies maar heb liever iets wat ik niet al had, vooral als ik hem niet kan evolven

9 likes

Ik heb eindelijk, na jaren checken, een shiny Magikarp gevangen! :grin:

16 likes

Ja ik ook eindelijk gisteren ! Stond echt te juichen :smile:

2 likes

Waaauw mooi hoog ook, wordt denk ik een hele hoge cp Gyarados
Ik heb een paar rondjes gelopen afgelopen dagen maar ik ben nog niet veel Gyarados tegengekomen, wel jammer want lijkt me heel vet als je op die manier een shiny kan vinden

1 like

Volgens mij komt deze tot nu toe alleen uit 7 km eieren. Ik had de mijne gelukkig na een aantal eieren al.

Ik heb er ook eindelijk 1, maar wel maar cp30 en 0* :sob::sob:

1 like

Ik heb vandaag voor de 5e keer op rij een pichu uit een 7km ei gehaald, echt jammer dit.

1 like

Shiny riolu :scream:

1 like

8895 4226 3270 als iemand nog vrienden wil

1 like

Ik vind deze ook zooo lelijk. Volgens mij is deze wel heel goed maar ben echt zoveel minder gemotiveerd om een raid te doen omdat die zo lelijk is haha

Kijk wat een schatje

12 likes

Eeeeeindelijk :sob::ok_hand:
Heb een omweg naar huis gelopen hiervoor, was al bang dat ie weg zou zijn voor ik bij de stop was maar gelukkig niet

8 likes

Nice, ik heb er vandaag twee gevangen, maar wel veel lager CP.

Wel nice dat je er 2 hebt kunnen vinden! Voor dit event had ik hem zelfs nog nooit als schaduw gezien

1 like

Ik heb al zoooo lang zon sinnoh stone nodig om een aantal pokemons te evolven en nu heb ik er eindelijk eentje uit mn field research!
Maaaarrr nu is de grote vraag, kan ik beter mijn 98% electabuzz of mn 89% magmar evolven?? Of wachten tot ik genoeg candy heb voor een togekiss… Hoop nog meer sinnoh stones te kunnen bemachtigen

Oh wow thanks voor deze tip!!!

Zo heb ik het ook gedaan! Hele tijd geen sinnoh stones gehad, maar nu heb ik er toch weer 4, dus dat scheelt enorm.

Vreemd! Ik krijg dus geen cadeaus als ik train :flushed:

Ik ook nooit!