Pokémon (GO) topic

Wow cool

1 like

Wow, supernice! Ik wacht nog steeds op mijn eerste Riolu😱

Is het al voorbij?:scream: Ik heb nog een paar 7 km eieren over van dit weekend, hopelijk zit hij daarin.

Ik had echt 20-25 7km eieren en niet 1 shiny :pleading_face:

Mijn vriend heeft voor oude missies nog wat vrienden nodig en vroeg me of ik zijn code ook op het forum wou plaatsen :joy: Willen jullie hem toevoegen als jullie nog plek hebben: 4955 4084 2484

Helaas, geen Riolu uit die eieren :cry:.

@nightlife, ik zal je vriend toevoegen!

Heb hem toegevoegd!

4 likes

Die shiny Lickitung is zo mooi :heart_eyes:

Ik vind die shinys helemaal niet mooi eigenlijk.

2 likes

Die groene chansey is net alsof die ziek is.

1 like

Vooral die groene lijken alsof ze radioactief zijn. Ben meestal al blij als het verschil tussen normaal en shiny te zien is, shoutout naar mijn 3 shiny plusles die net iets rodere oortjes hebben.

4 likes

Hebben jullie ook opeens moeite met het vangen van voornamelijk roze Pokémon?
Ik loop vanuit werk altijd hetzelfde rondje en het viel mij op dat het vandaag moeizamer ging :sweat_smile:

Als jullie nog vriendjes willen worden: 0566 5159 6018

Ja echt hè? Ik had het er deze week met m’n pokebuddies nog over dat het super makkelijk is om een mooie shiny te ontwerpen. Vraag me echt af waarom er dan telkens zulke lelijke kleuren worden toegevoegd

1 like

Thanks!
Ja sorry lekker onduidelijk. Ik bedoel dat ik soms wel 10 keer moet gooien en ze heel vaak wegrennen! Wellicht gewoon een verkeerd uurtje geweest.

Haha dan ben ik gelukkig niet de enige !

1 like

Woon je in de stad of een dorp om Groningen heen? :innocent: ben benieuwd omdat ik ook in deze omgeving woon.

2 likes

Ik was op vakantie naar een andere regio en wilde heel graag een tropius. Zag één schaduw maar daar kon ik niet heen, dus dacht dat de hoop verloren was.
Hatch ik net deze cutie uit een van mijn laatste eggs uit die regio:

Ben zo blij!

20 likes

Wauw heel tof!!!

Aaa Tropius is zo gaaf!!
Vind het echt jammer dat er zoveel leuke region locked zijn, ik wil echt graag een Pachirisu. Al heb ik door het egg event wel alle Kanto regionals dus hopelijk doen ze dat ook met de andere regios