Ja, hoop ik ook! Vind het zo jammer dat andere regio’s schattige regionals hebben en wij Mr. Mime hebben.
Volgens mij hebben wij er ook maar 1 (of ja nu 2 met Mime Jr?) en andere regio’s meerdere
Normaal ga ik voor community day naar de stad maar dat sla ik nu met die harde wind en regen maar over kijk wel of het thuis of rondom huis lukt wat te vangen
Wij hebben meer dan Mr mime, maar de regio’s waar die pokemon in voorkomen zijn groter. Durant, zangoose, lunatone, volbeat, Pansear, shellos en sawk zijn officieel ook regionals die in Europa spawnen. Alleen zijn ze niet zo leuk als andere regionals, vind vooral de Aziatische regionals schattig maar daar kom ik voorlopig niet.
Ahh ja ik vind die dus allemaal niet zo bijzonder omdat ze allemaal deel zijn van een regionale duo of trio, ik mis echt Heracross, Pachirisu, Relicanth en Tropius en zo, volgens mij zijn er wel landen waar je meerdere van dat soort regionals kunt vangen
In het eerste halfuur heb ik 4 shiny’s gevangen, toen 2 uur geen, en in het laatste halfuur weer drie
Hi! Ik ben sinds een week nu weer heel actief met PokemonGo en ik heb friends nodig. Dus andere actieve leden mijn code:
5630 5277 9677
Zijn er btw ook hier mensen die spoofen? of is dat een no go
Ik vind spoofen een no go, vooral omdat je het hele aspect van het spel dat je rond gaat lopen om Pokemon te vinden voor jezelf verpest.
Ik woon op een plek waar ik eigenlijk nooit een raid kan doen omdat er niemand anders is en dat is de reden voor mij om te spoofen. Maar als dit niet nodig was geweest zou ik dat eigenlijk ook liever niet doen.
Nja, ik snap je aan de ene kant wel aangezien ik ook geen raid-groepje heb en de meeste legendaries dus nooit in mijn pokedex ga krijgen, maar het is tegen de ToS en ik vind het niet waard om geband te worden voor een completere pokedex.
Vind het wel jammer dat de legendary pokemon uit de research breakthroughs zijn gehaald, feroseed was echt een teleurstelling =/
Ja ik vind het ook maar raar dat er eerst wel legendaries in zaten en nu niet meer? Vooral nadat mensen zo duidelijk ontevreden waren met Eevee toen.
Voor mij was dat juist de manier om legendaries te krijgen die ik niet had
Wat ik ook jammer vind is dat ik nooit 10 km eieren krijg. Ik spin alleen maar 2 km en vooral 5 km eieren uit stops. De teleurstelling is erg groot iedere keer
Oh nee, zit feroseed er nu in? Meh, die heb ik al zo vaak uitgebroed. Bah, ik wil ook de legendaries terug
Oeh inderdaad creepy!
Ik speel niet zo heel vaak meer maar op vakantie vind ik het altijd wel leuk tijdens het wandelen. Vandaag in München deze shiny Skarmory gevangen
Community day is afgelast. En je kan nu eenmalig 30x incense voor 1 muntje kopen!
En die incense is me toch een partijtje goed! Hij duurt een uur en elke minuut spawnt er een pokemon, je hoeft er ook niet voor te bewegen.
Ja dit is echt zo fijn! Mijn vriendin heeft daardoor een shiny Meditite gevangen vandaag
Ik na 19 Mewtwo raids waarvan er niet een shiny is
Nog iemand die ik mag toevoegen als vriend?