Pokémon (GO) topic

Yes mij 9862 9809 1901

We zijn blijkbaar al vrienden.

Oh :sweat_smile: Welke letter begint jouw naam mee dan?

Ik ben iets zoets en roze

1 like

Back to back shinies :stuck_out_tongue:
Dit is al mijn 3e shiny Sneasel haha, maar de Snorunt is wel nieuw! Baal wel een beetje dat het een mannetje is, nu weet ik niet of ik hem gewoon zo houd of als Glalie.

3 likes

Heb je toegevoegd, mijn gebruikersnaam echoot

1 like

Bij mij staat er steeds ‘Try again later’. Terwijl ik er normaal gesproken vanuit huis net niet bij kan, nu zou het wel moeten lukken.

Oh, ik dacht dat het voor Pokéstops was… De gyms zijn helaas een stuk verder weg😢

Niantic is ook bezig met raiden vanuit huis met vrienden dus ben benieuwd wat er nog meer komt.

Ik mag op zich niet klagen, want ik heb al een pokéstop voor het huis. Maar waar ik woon is nu een lockdown, dus ik kan ook niet even een ommetje langs een gym maken, dan kan ik een boete krijgen.

1 like

Klopt!

1 like

Heb in de afgelopen weken minimaal 6 10km eieren gehad en alleen maar Feebas eruit gekregen… Word er helemaal gek van haha, heb die candies ook helemaal niet nodig.

1 like

Covid-19

Sorry ik ben verpest

2 likes

Hoe dan haha ik zit inmiddels op 350km met dat beest omdat ik maar niet aan de 100 candies kom :neutral_face: nu ik amper het huis verlaat schiet het al helemaal niet op

1 like

Emrk2ezwlvsszdc5 met deze code krijg je 8 ballen en wat besjes, kan je onderaan de shop invullen!

@Fuji battle je al in de battle league? Daarmee kan je best veel rare candy verzamelen en inwisselen voor feebas candy.

2 likes

Ik kan niet vinden waar je die code in kan vullen. Helemaal onderaan de shop is het laatste dat ik zie dat je coins kan kopen.

Hier:

1 like

Ik doe die Google Rewards waar je met enquetes invullen geld voor Google Play verdient. Voorheen stond die altijd netjes als betaalmethode in de shop, maar nu lukt dat niet meer. Ik weiger ‘echt’ geld uit te geven aan Pokemon, dus dit was een superchille methode om soms even te hamsteren met incubators.

Meer mensen die dit gebruiken en mij kunnen vertellen hoe zij dat nog wel doen?

Ik heb die betaalmethode nog wel als optie, heb je toevallig meerdere Google accounts actief op je telefoon? Ik had af en toe dat mijn account versprong waardoor ik die optie niet meer had.

Oh huh ik zie dit helemaal niet. Even kijken of ik moet updaten of zo. Bedankt.