Oh, dat zou nog wel een optie kunnen zijn! Ik ga eens kijken, thanks.
Ik klaag altijd over dat ik nooit eens een shiny vang de laatste tijd en mijn vriend had er 4 in twee weken, wat ik veel vind. En nu vang ik er net drie met een rondje (in rustig gebied) wandelen! Joeee ik ben weer blij.
Die drowzee
Jaaa!! Heel blij want Illumise is zo schattig .
Ik ben bijna best friends met volgens mij iemand van hier, naam begint met m en eindigt op ou haha. Misschien kunnen we het timen met lucky eggs?
Dat ben ik! Zal wel even in je dm sliden.
Balen dat ie niet kan evolueren, lijkt me zo mooi als Togekiss
Er is weer een nieuwe code om in te vullen. Onderaan de shop voor mensen met Android. Mensen met iOS via deze link: https://rewards.nianticlabs.com/pokemongo/redeem
MDWC4SNGUFXS2SW9
Je krijgt 20 great balls en 20 razzberrys.
Bedankt! Jullie nog een shiny Abra gevangen vandaag? Ik twee.
Ik heb echt een miljoen abra’s gevangen vandaag, maar niet één met 3 sterren En twee shiny abra’s met allebei 0 sterren en een cp in de 200. Beetje jammer haha
3 shiny’s en niet eens het huis uit geweest vind Alakazam wel leuk met dat roze erin!
Ik heb gebruik gemaakt van een community dag die ik wel een keer vrij had om de hele dag te spelen en te wandelen wat heeft geresulteerd in 16 shinys hahah ik schaam me er bijna voor. Maar ik vind shinys vangen en zoeken zo leuk dus ik heb er vandaag een sport van gemaakt. Mijn vriend is niet buiten geweest en die heeft er alsnog 9 gevangen
That’s me!
15 uur ei aan?
Heb nog geen bevestiging.
Vanavond 20 uur?
Wil iemand misschien mn vriend toevoegen? Hij heeft nog 1 vriend nodig voor een missie en wil graag meer cadeautjes uitwisselen voor pokeballs 4955 4084 2484
Ik heb hem toegevoegd! Mijn naam begint met de M