Pokémon (GO) topic

Vind ik ook altijd chill!
Nu ik level 40 ben kan ik ook stops toevoegen. Mijn vaste stop was veranderd naar een gym, dus toen heb ik een stop ernaast toegevoegd en kan ik nu zowel een gym als een stop spinnen vanuit mijn bed.

@vamos als de gym jouw kleur is kan je er een pokemon in zetten en kan je coins verdienen! Heel handig als je je storage wilt uitbreiden etc.

1 like

Ik heb je toegevoegd!

Dit doet me echt denken aan deze scene:

2 likes

Wij hebben je toegevoegd! Een jongensvoornaam met enkele willekeurige cijfers erachter

Je moet wel elke dag cadeautjes sturen want anders heb je kans dat m’n kid je weer verwijdert :sweat_smile:

1 like

Willen jullie mij ook toevoegen :smile:
Ik zoek nog mensen die een beetje consequent cadeaus sturen of open maken

7016 6977 3318

1 like

Ik heb jullie beiden toegevoegd. Mijn naam is hetzelfde als hier.

2 likes

Ik heb je ook toegevoegd.

1 like

Het is echt net een geplukte kip :joy:

4 likes

Als iemand trouwens nog oude (zeldzame) pokémon kaarten in goede staat heeft, die zijn tegenwoordig echt super veel waard(de engelstalige dan). Vooral 1st editions enzo. Mocht iemand nog een map op zolder hebben liggen, zeker waard om eens naar te kijken :stuck_out_tongue:

1 like

Echt zo’n ding waarvan ik baal dat ik dat vroeger niet verzamelde. Alles wat ik had moeten doen was die dingen voorzichtig in een mapje stoppen en hoppa 20 jaar later dikke winst :sweat_smile:

1 like

Mijn man verzamelde die, hij mist er nog een paar, maar die zijn echt superduur inderdaad. :sweat_smile:

1 like

Ik heb hem niet gekocht omdat ik wilde afwachten wat mensen vonden maar ga hem ook niet meer kopen denk ik :sweat_smile: Vind het ook jammer dat je 90 euro moet neertikken voor de ´volledige experience´

Ik heb je een uitnodiging gestuurd!

Ik heb je ook een verzoek gestuurd, mijn naam is roze en eetbaar.

1 like

Ik heb best wel veel shinies gevonden vandaag in een kort rondje! Ben eigenlijk alleen op zoek naar Gastly want dat is de enige die ik mis haha. Van morgen mis ik bijna alles dus hopelijk kan ik dan ook wat vinden! Vooral Charmander :star_struck:

2 likes

Haha ja dat ben ik! Toevallig dit want ik kijk letterlijk nooit in dit topic :joy:

Ik heb dit al een jaar en wat ik ook probeer, niks werkt. Ik heb het onderhand maar geaccepteerd.

Maar mijn vriend speelt Pogo en heeft nog amper vrienden, dus de vraag is of jullie hem misschien willen toevoegen :grin: 7645 6632 2512

1 like

Ik heb hem toegevoegd!!

1 like

Dank je wel! :grin:

Ik heb hem ook toegevoegd :slightly_smiling_face:

1 like