Hahaha, die vraag had ik niet verwacht hier. Maar het is vrij nieuw. Paar maanden nog maar. Ik was happily single, ook totaal geen trek in een relatie, maar daar was hij. Een pogo spelende, Marvel loving nerd die ook nog weet hoe hij zich goed kan kleden. Dus ja, toch weer een relatie, maar hij is wel echt leuk. Nu ik toch dit aan het typen ben wil ik dit nu ook kwijt:p We woonden blijkbaar al 4 jaar letterlijk 2 min bij elkaar vandaan, al die tijd kwamen we in dezelfde supermarkt, dezelfde restaurants en cafés (behalve in 2020 dan) en op dezelfde festivals en concerten, maar elkaar nog nooit gezien tot tinder.
En ik zal doorgeven dat hij weer een nieuwe pogo friend heeft haha
Haha we zijn wel echt al heel snel 3-ster vrienden geworden dus je doet het heel goed
Ik heb hem ook toegevoegd!
Kan het zijn dat je telefoon in een soort bespaarmodus staat? Dat heb ik ook heel lang gehad en daardoor werkte het bij mij ook maandenlang niet
Ooh, zie dit topic nu pas! Ik speel ook Pokemon Go dus wie me wilt toevoegen; 1165 1366 1000
Ik heb je toegevoegd! Mijn naam begint met een S
Ik heb die 3 ook nog niet gezien deze week.
Ik heb net een aantal van jullie toegevoegd, mijn code is: 0702 4811 0521
Mijn vriend doet niet zoveel met Pokémon go, ik nog steeds wel. Krijgt hij natuurlijk 2x hoge mewtwo waarvan de 1e een shiny Ik vang 1 mewtwo en die is niet eens echt hoog en goed. Zo oneerlijk haha
haha same. Mijn vriend krijgt altijd superveel shinies als hij een keertje mee gaat wandelen en speelt en ik nooit wat
Ik had hier wel eens gelezen over een lucky egg aanzetten wanneer je bijna best friends wordt. Moet je dat doen als er staat ‘play together for 1 more day to become Best Fiends’ of komt er hierna nog eerst 0 days en dat hij de keer daarna dus pas de xp geeft?
Op de dag zelf als je best friends wordt. Dus als er staat nog 1 dag dan is het dus de volgende dag. En dan je egg aanzetten allebei en dan pas de cadeautjes sturen/openen!
Was niet helemaal duidelijk misschien maar hebben vandaag dus nog geen cadeautjes uitgewisseld en er staat nu 1. Dus gebeurt het nu zodra ik zijn cadeau open en er eentje terugstuur of moet je dit nog een 2e keer doen?
Dan moet je het ei aanzetten voordat je zijn cadeau opent. Het telt namelijk al als 'n dag als één iemand diens cadeau open maakt.
ah okee dan wacht ik nog even af tot we het kunnen timen Thanks!
Zijn er nog mensen die vrienden willen wordene voor het uitwisselen van cadeautjes?
Zijn er nog mensen die vrienden willen worden
mijn code is ; 0475 1839 9752