Check! Ik keek er ook even van op. Als het creepy is, mag je me verwijderen hoor, no hard feelings.
Same here, we kunnen wel een keer raiden hahaha
Haha nee hoor, ik vond het gewoon een grappig toeval!
ben benieuwd
Jaa echt mega kut. Ze zijn tot nu toe allemaal weggelopen bij mij. De masterbal ga ik nu alleen gebruiken voor een articuno. Meestal zijn ze ook nog heel zwak.
Ben ik trouwens de enige die raids maar stom vind?
Ik vind raids wel leuk, maar de remote raid passes zijn veel te duur! Ik woon ook vrij afgelegen dus moet al naar een stad gaan voor raids te vinden waar meerdere personen aan meedoen.
Binnenkort komt dit event trouwens. Ik wil de legendaries van gen 2!! (Stomme raids dus )
Bij mij in de buurt zijn er ook maar weinig actieve spelers, dus ik kies altijd de raids met één of twee sterren, die kan je in je eentje wel aan.
Voor de 5 sterren raids zoek ik meestal mensen via Reddit, dan ben je vaak met genoeg om ze te verslaan. Alleen die Remote Raid Passes zijn wel duur idd.
Zijn er bij jullie ook veel pokestops verdwenen? Helaas is de pokestop vlak naast mijn huis ook weg.
Is me nog niet opgevallen
Aaah dan is het (gelukkig) alleen bij mij. Vond het zo vreemd
Ik was vandaag bij het Van Gogh museum voor de Pokemon tentoonstelling. Ik denk dat het museum de mega opkomst niet had verwacht, er stond echt een rij van (ik schat) meer dan 200 man bij de infobalie. Daar werd zowel de speurtocht uitgegeven als nagekeken op het eind zodat je de promo kaart kon krijgen. Iedereen die aankwam was very confused (er stond niemand om t uit te leggen)waardoor er ook onnodig veel verschillende rijen ontstonden en in elkaar op gingen. Ben benieuwd hoe ze hierop gaan anticiperen, later was er wel een gesplitst systeem. Uiteindelijk moest je je kaart bij de groepenuitgang de 1e verdieping halen, waar de bewakers echt ziek gestresst waren. Daarna moest je ook gelijk naar buiten. Er waren echt een aantal mensen in de rij aan het vragen of je je kaart wilde verkopen, en er stonden ook wat aasgieren buiten. Dat werd wel een beetje grimmig vond ik.
Toen ik aankwam was er net allemaal geduw en getrek in de shop, waardoor ze alle merch hebben weggehaald en het personeel volgens mij af en toe prints tevoorschijn haalde. Er waren blijkbaar mensen die echt stapels met prints wilden gaan afrekenen, geen idee of dat uiteindelijk wel mocht.
De tentoonstelling en de speurtocht vond ik wel heel erg leuk trouwens! Hopelijk houdt de drukte snel op en kunnen mensen gewoon zonder stress en gekte merch shoppen en d promo kaart krijgen.
Nou lang verhaal, moest het even kwijt
Ok ik heb dit gemist denk ik maar vanwaar de hype hieromtrent? En wat is een promokaart, heeft dat met GO te maken of met Pokémonkaarten?
Pokemon kaarten! Het is een Pikachu met grijze vilten hoed, naar een schilderij van Van Gogh. Die wordt de komende maanden uitgegeven als je een speurtocht voltooit in het Van Gogh museum.
Het is een limited editie kaart (alleen te verkrijgen bij het museum, in de UK US en Canada volgens mij wel gelimiteerd online) dus heeeel veel mensen willen dit hebben, helaas zijn er ook veel gretige mensen die dit alleen maar willen hebben om door te verkopen
Haha ik ging meteen mijn GO app openen om te zien of ik een update had gemist ofzo Thanks!
Oh wow, ik ga over twee weken. Ben benieuwd of de scalpers er nog steeds zijn. Wil heel graag een poster van Snorlax
Door dit topic bent ik helemaal enthousiast geworden over pokémon go Alleen, heb je 4g nodig tijdens het lopen? En als je tijdens het lopen je scherm uitdoet, telt hij dan nog wel door?
Ik ga in de herfstvakantie met m’n kids. Klinkt nu al als suïcide. Ik hoop wel dat ze de merch nog een beetje op voorraad krijgen. Zou zo’n poster wel heel cool vinden.