Pokémon (GO) topic

Ja en ja :smile:

4 likes

Ja hopelijk is alles dan een beetje bekoeld! Ik wil nog wel graag een notitieboekje scoren ook

1 like

Ik heb dit weekend eindelijk zo’n app geprobeerd (poke genie) en omg dit is zo makkelijk! Op enkele uren tijd heb ik eindelijk de legendaries van gen 2 :heart_eyes:
Voelt een beetje als cheaten, maar was echt geen doen met amper actieve raids in de buurt.

Coins zijn nu wel op dus nu sparen voor nieuwe remote passes!

6 likes

Krijg net bericht van Van Gogh museum dat de Pokemon kaarten per morgen niet meer beschikbaar zijn. Laat ik nou net voor morgen een bezoek gepland hebben :sob:

Ik ook! Wat stom hè?! Misschien kan je adres opgeven en dat ze het opsturen.

1 like

Denk niet dat ze daaraan beginnen. Heb nu m’n kaarten maar geannuleerd.

Weer een klein groepje die het voor de rest heeft verpest. Dat ze maar eeuwig jeuk krijgen op een plek waar ze niet kunnen krabben.

1 like

Maar ging je echt alleen heen voor de Pokémon kaart dan? Ik was vandaag heen, de rest van het museum was ook gewoon heel leuk hoor. :yum:

1 like

Beetje wel :laughing:

1 like

Heeft iemand tips om deze quests te halen?

2 likes

Haha ooh die 5 great throws in a row worstel ik ook altijd mee. Heb er ooit 3 achter elkaar gehad maar ben er zo slecht in.

1 like

Haha, die great throws is gewoon oneindig proberen en dan hopen dan je een pokémon met een grote cirkel tegenkomt waar je 't vaak kunt doen.

Die Landorus heb ik ook nog open staan, helaas. Lees af en toe op reddit dat er een periode is dat hij er weer is, maar daar kom ik consistent twee weken te laat achter

3 likes

Je kunt het beste even wachten tot er een bepaalde pokemon met een grote cirkel steeds spawnt. En als ie dan hoge CP heeft met een lage bal gooien zodat je vaker achter elkaar kunt. Slowpoke, girafarig (of hoe heet die ook alweer), gothita zijn bijvoorbeeld goed hiervoor.

1 like

Ik moet al een half jaar een ditto vangen maar kom er maar geen tegen

4 likes

Ditto zit zeker niet in een van de field research opdrachten?

Dit heb ik ook!! En die pokemon waar ditto zich in zou vermommen kom ik eigenlijk ook praktisch nooit tegen, heel irritant… dus schiet totaal niet op

Ik heb sowieso heel weinig van die special research openstaan nu? Maar 3 volgens mij, en die party mode, maar die gebruik ik niet want ik heb geen vrienden die ook spelen. Iemand daar wel ervaring mee?

Pain in the ass :melting_face:

2 likes

Ik heb er vandaag 2 gevangen!! Een was een koffing, de ander weet ik niet meer. Ik was helemaal verrast!

2 likes

Ik ook 2! Zijn er dus veel nu blijkbaar! Ik had een rhyhorn en goldeen die ditto bleken.

1 like

Ik ben opzoek naar nieuwe vrienden. Wie mag ik toevoegen of voegt mij toe?

4 likes