Ik heb je toegevoegd!
Ik heb je ook toegevoegd
Zijn er nog mensen die cadeaus willen uitwisselen of ze in ieder geval open maken (hoef ze niet per se terug). Zit met die missie van 60 cadeautjes sturen maar heb maar 2 vrienden die nog cadeaus open maken dus dan duurt het wel erg lang
Edit; oja was met friend code: 477828080568
Aangezien er een paar pokemonnende forummers dicht bij mij (N-H) wonen en vriendjes met mij zijn: ik ben nu (omdat het bijna gratis kon met mn NS-abonnement) op weg naar Mechelen. Blijkbaar kan ik ook daar wat Klefi’s te vangen. Ik vang er zo veel mogelijk en wil ze ook wel ruilen. Stuur maar een PB als je wil meeten, ik ben bereid om een stukje te reizen.
Username begint met een L, en loop te pochen met een 100% larvesta als buddy.
Wow zijn die vage klefi’s speciaal??? Ik woon in België dus had echt geen idee. Ik vind ze heel irritant om te vangen.
Hopelijk kan je er vinden en veel plezier in Mechelen!
Ja, het is een regionale pokémon, eigenlijk hoort hij bij Frankrijk, maar de spawngrens is onder andere in BE.
En bedankt! Ik ben er nog nooit geweest maar ik ga sowieso ergens stoofvlees eten en wat chocolade en bier te halen. Ik zag online nog een leuk theezaakje, maar die is al dicht sinds 2017, dus ik ga ter plekke vooral kijken wat leuk is.
Nou het zijn er drie, dus laat maar
Gisteren was ik bij Made In Asia en ze hadden een Pokemon Unite toernooi. Eindelijk kwamen al die uren spelen van pas en hebben we een hele berg mensen ingemaakt en een goodiebag gewonnen😎
Ik ben in Japan en omg Pokemon go spelen gaat zo veel makkelijker. Shadow raids in het weekend zijn zo simpel, bijna altijd wel meteen mensen in de lobby. Heb al 4 shadow suicine van gewoon af en toe onderweg te kunnen meepikken.
En de pokemon centers zijn leuk
Ah wat ontzettend leuk!! Veel plezier nog daar
Sinds kort speel ik weer Pokémon go, jaren terug fanatiek gespeeld maar ik moet er nu echt weer helemaal in komen.
Ik heb nu de opdracht dat ik vrienden moet toevoegen maar dit schiet niet echt op want ik ken niemand meer die Pokémon speelt. Dus als iemand me toe wil voegen… heel graag! Ik heb al wat codes uit dit topic gehaald en toegevoegd.
338639772101
Ik heb je toegevoegd
Leuk! Ik heb er 2 ontvangen, met welk cijfer eindigt jouw naam?
Toegevoegd.
Ik heb je toegevoegd!
Speel zelf sinds kort ook weer, zou het ook leuk vinden om meer vrienden te hebben! Mijn code is 0228 2107 0040
114507131483
923575816272
Bovenste is van mij, eronder van mijn vriend.
Heb jullie toegevoegd, mijn code is 8277 8375 2209
Wat leuk dat dit topic ook bestaat. Ooit aamgemaakt in 2016 (kan dat kloppen) en dit jaar toevallig weer gaan spelen. Ik heb verder helemaal niks met pokemon, maar hierbij mijn getal dingentje: 568974093010
Ik ben met de 7 op het einde
Ik heb ook nog wat anderen toegevoegd van hier.
Ik heb jullie allemaal toegevoegd (op Fairytale na, want daar ben ik al vrienden mee)!