Poll: het lezen van members only berichten

Let op: stemmen kan nog tot a.s. donderdag 31 mei

Een aantal mensen heeft al geopperd of het members only gedeelte niet beschikbaar gemaakt kan worden vanaf een aantal posts. Dat kan, maar wel zo fijn als we dat gezamenlijk kunnen beslissen. Dus hierbij:

Vind je het nodig dat men een minimaal aantal posts heeft voordat hij/zij members only berichten kan lezen?

  • Ja, vanaf 30 berichten
  • Ja, vanaf 100 berichten
  • Nee, als je aangemeld bent, moet je altijd alles kunnen lezen
  • Ik heb geen mening, doe maar wat

0 stemmers

@Bathwater Ja haha dat lijkt me logisch!

Euhm ik kan de members only topics lezen?

Klopt dit?

Ik dacht dat ik daarvoor toegang zou moeten aanvragen of zo…

Klopt. De poll loopt nog steeds. Tot die tijd is sowieso alles voor iedereen met een gebruikersnaam te lezen.

Ow ik heb het gevonden. Is voor ingelogde gebruikers ^^

Ik heb gestemd op 30.

Zit zelf op 3 nu. :thinking:
Vind het wel echt super chill dat niet iedereen alles kan zien.

1 like

Ik heb voor 100 gestemd, weet dat het even duurt voordat je zo ver bent maar heb dan wel iets veiliger gevoel

3 likes

Ik heb zelf op 100 gestemd! Ik snap wel waar 30 vandaan komt maar ik vind 30 een lage drempel. Avondje meeposten in het topic van een tvserie ofzo en je bent er al bijna

5 likes

Ik heb op 30 gestemd, maar dat is meer van toepassing op dit moment. Over een maand of wat vind ik 100 eigenlijk een beter aantal.

3 likes

Misschien had ik eerst reacties moeten lezen ipv gelijk te stemmen. Had 30 gestemd maar nu ik dit lees denk ik inderdaad ojaaaaa goeie.

1 like

Dit vind ik ook wel een goed idee!

1 like

Daar zat ik ook al aan te denken. Maar kan geen extra opties toevoegen. Gezien de stemmen is dat niet zo’n gek idee.

1 like

Beetje ocd maar liever 50 ipv 30 :flushed:

Kan me voorstellen dat we daar uiteindelijk voor gaan als de stemmen zo blijven. Maar dan moeten mensen wel eerst 50 posts hebben voordat we dat in zouden kunnen laten gaan. Anders wordt er niet meer in die topics gepost :joy:

wow 100 berichten zou ik wel heel veel vinden hoor, ik denk dat ik namelijk in een jaar tijd maar 100-200x iets post (ik ben LADYONTHEMOON btw). Maar ik lees wel graag alles mee, zou stom zijn als ik dat dan een jaar niet meer kan.

2 likes

Tellen de berichten in de chat ook mee? Want ik zit op mijn profiel te kijken en daar staat 145 berichten, maar als ik er op klik zie ik er maar 15 ofso.

1 like

Ja, die tellen volgens mij ook mee. Als je namelijk in de zoekfunctie op ‘chat’ zoekt, laat 'ie alle chats ook als berichten zien.

Lastig, want ik wil niet dat iedereen zomaar random in members only mee kan lezen, maar aan de andere kant ben ik al eeuwen meelezer en wil ik zelf wel mee kunnen lezen :joy:
Heb dus gestemd voor 30 posts en dan moet ik maar eens zelf uit leesstand komen.

2 likes

Hmmm ik vind het een beetje dubbel want ik vind het zelf fijner om te lezen dan om reacties achter te laten dus ik weet niet of ik snel aan 100 zou komen. Ik laat eigenlijk alleen maar reacties achter op een topic als ik echt denk dat het iets toevoegt :confused: Maar aan de andere kant is het ook geen drama als ik niet alles zou kunnen lezen natuurlijk!

1 like

Maar wat vinden we van een middenweg? 50 berichten?

9 likes