Poll: het lezen van members only berichten

Ja en dan misschien na een tijdje de informatie daarover weghalen? Dat het aantal niet overal heel duidelijk terug te vinden is ofzo?

3 likes

Vind ik ook een goed idee, dat het members only deel ineens als ā€œverrassingā€ toegankelijk wordt

beter wachten we nog een tijdje met dit instellen dan. Moet ik eerst ff mn post-aantallen halen :ā€™)

2 likes

100 vind ik wel heel veel. 50 lijkt me prima.

2 likes

Persoonlijk zou ik zelf handmatig leden willen goedkeuren, want een x aantal posts is zo gemaakt in een serie of spelletjes topic. Maarja, control freak. Dan stem ik nu voor 100!

2 likes

Ja dat kan. Maar dat is zoveel werk. En eigenlijk is het ook niet aan de moderators om te bepalen wie wel/niet. Iedereen verdient evenveel kansen haha.

1 like

Je hebt ook helemaal gelijk. Ik denk sowieso dat dit forum minder ongewenst verkeer heeft dan het huidige Ellegirls forum.

1 like

Dat was zeker het geval. Totdat ik jouw aanmelding voorbij zag komen.

18 likes

Kunnen wij als leden eigenlijk posts melden? Dat heb ik nog niet gevonden, of kijk ik gewoon scheel?

Oh toch? Bij de omschrijving dacht ik dat je hem daarmee voor jezelf markeert zodat je hem makkelijk terug kan vinden of zo. Maar fijn om te weten!

1 like

Ik zie denk ik het liefst min. 50 berichten bij members only (over dat aantal zit ik tenminste ook al :smirk:).
Hebben jullie enig idee wanneer het ingevoerd gaat worden?

Ik heb zelf op 100 gestemd, maar zie net dat ik er zelf nog niet eens aan zit, haha. Moet ik toch even doorposten. Maar op zich vind ik dat wel een goed aantal posts. Als je even meekletst zit je er vrij snel aan denk ik en het is niet alsof alle ā€˜leukeā€™ topics in dat gedeelte staan. Er worden best persoonlijke dingen en fotoā€™s gepost dus vind een hoge drempel dan ook wel fijner.

Ik heb ook voor 100 gestemd, maar zit zelf nog niet eens aan 30 haha. Vind een aantal van 50/70, wel ideaal en ik moet zeggen dat dit ik nu al actiever ben op dit forum dan op egf!

Ik denk dat heel veel lurkers gestemd hebben voor ā€˜Nee, als je aangemeld bent, moet je altijd alles kunnen lezenā€™. Ik snap dat het irritant zou zijn als je alleen graag meeleest en je dan een deel van de topics niet kan zien. Maar anderzijds vind ik dat ook wel wat makkelijk gedacht: ooh, laat een ander maar posten, zā€™n (onpopulaire) mening/biecht geven, een foto plaatsen. Ik doe dat niet, maar wil het wel van andere zienā€¦
Ik vind dat wel een beeeeetje krom sorry

14 likes

Ik heb 30 gestemd, maar denk dat over een aantal weken 50 beter is. Ik vind het wel een fijn idee dat dat gedeelte wat afgeschermd is, maar het moet nu ook weer niet zo exclusief worden dat dalijk niemand meer kan/durft te posten in die topics.

Ik heb 100 gestemd, omdat ik denk dat je aan 30 te snel komt met eventjes meeposten. Met 100 posts is iemand tenminste wel een enigzins actief lid. Het voelt dan toch wat beschermder om bijv een foto te plaatsen of je instagram ofzo

50 zou ik ook een mooier aantal vinden dan 30 eigenlijk, wat ik nu heb gestemd. Een iets hogere grens, maar 100 wel weer heel hoog. Je moet denk ik ook weer niet in de hand werken dat mensen onzin gaan posten om maar aan een aantal te komen.

Als berichten in de chat ook meetellen is het wel heel makkelijk om aan 30 of 50 te komen. Ik vind 100 wel een goede, misschien nog wel meer zelfs. Zal bij mij ook nog wel ff duren, maar er zijn zat leuke topic openbaar. Waarom moet iedereen per se die heel persoonlijke topics lezen? Vind dat je daarvoor best een actieve meeposter moet zijn. Als ik daar iets persoonlijks zou delen, vind ik het goed als mensen die ik ā€˜kenā€™ dat lezen, maar van rookies en lurkers vind ik dat niet chill.

2 likes

Maar berichten in de chat tellen niet mee toch?

Dit staat hier een stukje boven