Poll: het lezen van members only berichten

Als ik op mijn profiel kijk naar mijn posts dan zie ik die in de chat niet terug, alleen die op de rest van het forum. Volgens mij zou ik ook wel veel meer posts hebben als je die in de chat meetelt.

Okee dan weet ik het ook niet.

Maar ik blijf erbij dat ik het prettig vind als de drempel hoog ligt. Als mensen heel sporadisch iets posten heb ik niet het gevoel dat ik die mensen ‘ken’ en dat ik persoonlijke informatie met hen wil delen.

Eens. Ik was volgens mij Ă©Ă©n van diegenen die 100 teveel vond en 30 te weinig :sweat_smile: Maar inmiddels ben ik eigenlijk ook wel voor 100, is prima te doen als je actief meepost.

1 like

Ik heb op nee gestemd. Volgens mij zit ik nog niet eens aan de 30 namelijk :sweat_smile:

Ik vind dat ook wel fijn ja, dan zou ik misschien wel ooit foto’s enzo durven posten. Meer een community waarbij iedereen van elkaar weet wie die is. Vind het niet erg om m’n anonimiteit te verliezen maar wel als iedereen en zn moeder mijn eet- date- en levensdrama kan lezen zonder dat ik het doorheb zegmaar.

heyyy je bent hier

Zeker!! Wilde eerst niet omdat ik het zo lelijk vond maarja moet toch iets te doen hebben in m’n vrije tijd. Jij hebt lang niet gepost op EGF m.u.v de laatste dagen voor ie uit de lucht ging of had je ander account?

1 like

Ik ben wel voor, omdat ik bijv bij het oude forum nooit zo goed dingen bij het seks topic durfde te plaatsen uit angst dat er weer een vies mannetje mee ging posten ofzo. Maar ik vind 100 posts wel veel want ik lees vooral veel mee, en bij tijden ben ik wat actiever met posten.
Maar zou het dus wel jammer vinden om afgeschermd te worden. (maar begrijp het ook wel)

nee heel lang weggeweest maar toen @Musa me vertelde dat het forum ging stoppen moest ik wel terugkeren

1 like

Goed dat je er weer bent!!

1 like

Ik vind 50 wel een mooie drempel. Dan krijg je ook geen stormloop vam onzinposts omdat iemand een quota van 100 probeert te halen :slight_smile:

2 likes

Ik heb Mn stem verandert naar 100 berichten, al vind ik dat wel veel voor nu. Zit daar zelf ook niet aan.

Zou het ook kunnen om er eerst voor te kiezen dat het nu 50 is ofzo en dat het aantal later wordt opgehoogd naar 100? Ik zou het anders wel jammer vinden, wil namelijk ook geen berichten achterlaten om maar aan het vereiste aantal te komen zodat ik mee kan lezen.

ik heb gekozen voor 100, zit er nog net niet aan, maar snel genoeg.
en ik vind dat ik al niet super veel post.
Maar het maakt sommeige onderwerpen wel makkelijker om te posten.

Als je al ziet hoeveel uur er gelezen is op beutyblogtopic en hoe weinig post nog.

Hoe zouden hier sowieso nieuwe leden bij komen? Hoe vind je dit forum als je het niet al kent nu
 vraag ik me af

Volgens mij wordt het forum gewoon geĂŻndexeerd door Google? Veel mensen zijn op EGF terecht gekomen omdat ze Googelden over Mascha en zo in het beutyblogtopic terecht kwamen.

Ik ben het er meer eens dat een te hoog aantal berichten er wellicht voor zorgt dat er geen nieuwe leden meer zouden komen. Maar 100 vind ik eigenlijk totaal niet veel, bovendien zijn er een heleboel topics waar je ook gewoon al in kan.

5 likes

Ik heb mijn stem ook verandert naar 100, het leek eerst zoveel maar als ik zie hoeveel berichten ik nu al heb geplaatst vind ik 100 eigenlijk best weer weinig :sweat_smile:

Ik ben ook voor 100 posts, al heb ik die zelf nog lang niet. Als het grootste deel van het forum openbaar is lijkt me dat prima.

Ik vind 100 echt te veel. Ik plaats hier en daar een post en doe dit ook wel op regelmatige basis, maar toch zal het wel enige tijd duren voordat ik aan de 100 posts zal zitten. Toch haal ik altijd veel steun uit bijv. het psychisch praattopic door het te lezen (niet altijd te posten, dit vind ik vaak confronterend).

30, of wellicht 50, lijkt mij daarom een idealer uitgangspositie

Mijn eerste reactie was bij 100 posts. Maar met 50 zou ik ook goed vinden. Het zou voor mij in ieder geval de drempel een stuk verlagen om mee te posten ipv alleen/vooral mee te lezen zoals op het oude forum.

Ik ben echt zeker voor 100. Als je echt wil kun je altijd elke dag even posten in het wjekw topic. Dan belast je niemand per se met onzinposts om maar aan de 100 te komen

2 likes