Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Altijd een goed idee. Mensen achteraf willen informeren.

4 likes

Ergens wel een compliment.

1 like

Zo hee die kop van die hoogleraar op 7.20-7.30. Echt zo minachtend en van waar heb je het over, pff.

Edit: en nu gaat die vrouw ook nog zeggen dat hij overdrijft. Wauw.

2 likes

Bij mij wel!

1 like

Ik gebruik chrome, mocht het uitmaken.

1 like

Wat een diverse club

38 likes

Kut Smolders. Opportunist.

9 likes

En niet zo klagen over de diversiteit Mercury. Wie zorgt anders dat het eten op tafel klaar staat als deze mannen een zware werkdag achter de rug hebben?

9 likes

Even een biecht:
Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen (2018) stond er opeens een levensgrote verkiezingsposter van Smolders in het trappenhuis van mijn gebouw. Die heb ik toen maar even verhuisd naar de oudpapierbak een paar meter verderop :grimacing:

31 likes

Ja daar heb je gelijk in, ik heb het zelf bijvoorbeeld ook veel te druk met strijken en ramen wassen

Is Smolders geen gemeenteraadslid in Tilburg meer dan?

Ik wilde laatst uit de bus stappen op de Noordhoekring om een hitler snor op Baudet te tekenen. Maar ja, klaarlichte dag he.

image

14 likes

Ze kregen zeker groepskorting op bruine schoenen.

2 likes

zo kun je in elk geval de echt FvD stemmer in ieder geval van mijlenver herkennen, cognac leren schoenen, fout gebleekte spijkerbroek, slecht zittend jasje en moeilijk geknoopt sjaaltje en dus vermijden.

Miss. kan zondag met lubach her iets mee

5 likes

Touché, zijn eigen vader is musicus.

bron: insta Vincent Rochebrun. Heeft vanmiddag bij de demonstratie in amsterdam mooie fotos gemaakt.

52 likes

Volgens mij hebben we de tekst voor op de truien gevonden!

13 likes

en dan voor de jongeren onder ons “alle tieners zeggen nee tegen thierry baudet”, die zag ik ook langskomen bij die demonstratie.

2 likes

Ja dit, laat ik vooropstellen dat ik het verdacht maken van kunstenaars, ‘de media’ en ‘de elite’ Hitler-esk fascisme vindt en heel gevaarlijk. Maar ‘kwetsen’ is iets anders. Jezelf als witte, rijke en/of succesvolle mannen slachtofferschap aanmeten in deze situatie is idioot en leidt af van het echte probleem. Het laat alleen maar zien hoe weinig tegenslag je in het leven gewend bent.

10 likes

Zegt de man die zijn piano naar Den Haag meeverhuisde…

7 likes