Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Nu al zin in de speech van Wopke :star_struck:

6 likes

Als in: hoe in de steden op de andere partijen is gekozen.

1 like

Nou ja over 100 jaar kunnen we hier niet meer wonen of dingen verbouwen, maar even hebben de boeren extra veel winst gehad.

Jeej.

12 likes

Op de lijst bij BBB Overijssel stonden er veel die eerder bij CDA zaten

3 likes

BB, Nee12 en partij Vd Plas

5 likes

Vast geen toevallige timing, zo 2 weken na deze verkiezingen

13 likes

Hoewel ik het echt vreselijk vind dat de bbb nu zo goed scoort heb ik wel zin in de shitshow die dit de komende maanden gaat opleveren.
Fvd was 4 jaar geleden ook zo groot geworden hĂš en die bestuurden maar in 1 provincie mee en daar gingen ze ook gewoon me in het normale beleid van de anderen wilde voeren. Verder is het overal geĂŻmplodeerd en ik zie echt niet in waarom dat bij bbb niet zou gebeuren, die hebben echt niet ineens wel competente mensen overal vandaan kunnen halen.

13 likes

Ik geef het twee weken.

7 likes

Ik heb niet gestemd en ik heb er echt mega spijt van nu :sob: zo dom

2 likes

Wow, ik had wel verwacht dat BBB in Overijssel de grootste zou worden, maar niet dat ze rond de 17 zetels zouden halen :sweat_smile:

3 likes

Ik denk dat als ze het niet verneuken de BBB wel eens de grootste landelijk kan worden over 2 jaar.

3 likes

De laatste stemmet is net weg bij ons. Wat een drama

1 like

Wel eindelijk een vrouwelijke minister-president :sweat_smile:

1 like

Ik kijk nu op npo1, maar holy shit die cameraman van het item in Brabant is helemaal los gegaan, hele aparte beelden.

Maar wat een uitslagen tot nu toe, heel benieuwd naar wat dit landelijk/in Den Haag teweegbrengt

2 likes

De kans dat ze het niet verneuken is 0. Als in: hun belangrijkste punt is niet realiseerbaar. Dat gaat sowieso gezeik opleveren

26 likes

Idk Kerro en ik zijn allebei Iers als ik het vriendelijk vraag mag ik ook wel een zetel denk ik

15 likes

Ja precies haha. Wie had dat gedacht. Tenzij ze natuurlijk toch liever een man het over laten nemen.

3 likes

Zin in haar ontmoeting met Poetin

6 likes

Vind het zón bizar idee dat gewoon bijna 1/3e van de mensen daarop gestemd hebben. Zo weinig diversiteit verwacht je toch niet als je met z’n allen in de rij staat te wachten voor het stembureau. Kan me er echt niks bij voorstellen.

8 likes

Op wie heb jij gestemd? (Anoniem)

  • CDA
  • Partij voor de Dieren
  • PVV
  • FvD
  • VVD
  • D66
  • BBB
  • Volt
  • Ja21
  • PvdA
  • 50plus
  • Groenlinks
  • SP

0 stemmers