Hou je bek en bef me wel eens van gehoord maar verder heb ik volgens google niks gemist
Maar schrijf je het nou met en e of een o
Hou je bek en bef me wel eens van gehoord maar verder heb ik volgens google niks gemist
Maar schrijf je het nou met en e of een o
Vraag mij nog steeds af wrrom Viktor er in zit. Hij valt er zo buiten. Heb soms gewoon medelijden met hem. Denk dat die vooral āJaā heeft gezegd om ā¬ā¬ā¬ā¬. Het is gewoon een beetje sneu
. Al levert zijn deelname wel mooi beeld
Ken je niet ālekker met de meiden?ā
De zoon van Gerda lol. Hij kan 't niet waarderen, je zit in 't verkeerde programma vriend 
zucht keizerā¦
Nee, wat kut hahaha
@Loempia
Ik vind het eigenlijk altijd een flater als iemand mee doet die de rest totaal niet kent (vaak Belgen, sorry Belgen.) Dan komen ze met grappen die gebaseerd zijn op vijf minuutjes googlen/schandaaltjes van 20 jaar geleden.
Ja hahaha dit zegt John echt letterlijk nu
Viktor heeft love island gepresenteerd dus het zal wel iets van rtl zijn.
Ik vind zijn enorme ongemakkelijkheid en misfit in het programma heel vermakelijk.
Hij antwoord de vragen ook zo anders dan de anderen⦠en ontbreekt nogal aan humor 
Ja snap wel waarom hij erin zit alleen hij valt er zo buiten. Ik zelf kan niet zo goed tegen die ongemakkelijkheid 
Gelukkig hebben we altijd Anny nog xD
Wat heeft de bumperman op zijn hoofd?
Ik vind Miljuschka altijd zo kil overkomen, maar ik geloof wel dat het een aardig mens is?
Ik krijg daar dus heel erg plaatsvervangende schaamte van. Maar goed ik zou zelf geen ƩƩn grap kunnen bedenken over een bekende Belg, behalve misschien over Gert.
Goed verhaal Keizer, lekker kort
Wordt echt zo aflevering met van die āflutā lijstjes⦠en ongemakkelijkheid haha wat gebeurt er 
Alleen Ryanne mag van deze groep nog naar beneden komen van mij. En Merol krijgt ook wel een kans.
Beetje laat maar dat was ik op zn hoofd⦠hoorde je mij niet piepen?!
Maar owee als je aan haar kind komt!! (Of er alleen iets over zegt eigenlijk.)