Wow waarom nemen die b-sterren alles zo serieus? Gelijk beledigd om elk dingetje en waarom ze op 1 staan. Zijn ze vergeten wat voor programma ze in zitten? Keizer was indd verschrikkelijk, alleen Anny was wel weer aandoenlijk. Naja. Jammer dit.
Nou dat ging over de naam van dat kind toch? Was toen een beetje overdreven maar ook wel helder want er zijn verder geen opmerkingen meer over gemaakt.
Ik vind Keizer zoân sukkeltje he, kan het niet helpen. En deze aflevering heeft mân mening niet doen wijzigen.
Echt zoân mega stoer en âvetâ verhaal vertellen over zijn vrouw die moest bevallen in een auto. Lijkt me echt mega naar voor haar, maar hij heeft een vet verhaal.
âIk ben de enige die dit heeft meegemaaktâ (eh nee) en dan verwachtte/vroeg hij van het publiek dat ze gingen klappen daarom? OMG 
Oh nee niet weer die KeizerâŠĂ©n Gerda⊠pffff dat wordt wat.
Waar is Ryanne 
Anny maakt alles beter.
Gerda is weer lekker kort van stof vanavond 
Ik vraag me vooral al heel lang af waar Kljeld Nuis blijft. Ik dacht zoân invalbeurt eenmalig was, want hij werd best groot aangekondigd
Dit is de laatste aflevering toch? Dus denk niet meer
Wat? Neee zo jammer!

Wat een saaie aflevering.
Ik vond het een echt triest einde als dit de laatst aflevering was.
Die houding van keizer. Naar mannetje.
Anny blijft wel geweldig!
Hij zat ook aan haar stoel te trekken en te duwenâŠ
Doet me denken aan zoân rot pubertje wat thuis geen aandacht krijgt en dan maar negatieve aandacht gaat vragen.
Ik las ooit een interview met hem in de Linda meiden en ik vond het zoân ettertje daar. Sukkel.
Ja echt enorm. Je hebt echt wel types als Richard Groenedijk, Ryanne, Patty Brard erbij nodig. Ik moest wel lachen dat Paul Keizer een mannetje van 1.30m noemde hahaha heel flauw maar ik vond het grappig. Kleine opdonder die enorm hood wil zijn. En hij is 32 maar gedraagt zich als 19 ofzo.
Lees dit 
Op de vraag of Keizer er moeite mee heeft als mensen hem een âmannelijke sletâ noemen reageert de rapper eerlijk. âDat zeg ik al over mezelf. Iedereen weet dat ik dat ben.â De rapper denkt dat niemand echt trouw is. âTenzij je gewoon fucking lelijk bent.â
Wat een idioot die gast!