Ranking the stars

hoezo heb ik dit topic niet eerder gezien??! love Ranking the Stars en vooral Paul de Leeuw
Vind alleen de grappen over de omvang van Richard niet zo heel grappig meer, eigenlijk helemaal niet grappig haha

4 likes

Ik vind het echt een leuk programma, maar soms loopt het zo slecht. Dan zijn de grappig ook echt niet grappig en heel grof. Voor Gerda heb ik echt een allergie ontwikkeld en zij is er zo vaak. Anny lijkt soms wel niet goed wijs ook!

Haha ik hou van Anny :heart:

5 likes

Ik ook! Dat trage is soms zooo grappig.

Vooral als er dan juist een super gevatte opmerking achteraan komt :stuck_out_tongue:

Ik vind het de laatste paar jaar trouwens best wel tam. Heb het idee dat het er eerder altijd wat feller aan toe ging.

1 like

Nee hé Gerda is er weer. Zucht

Echt he zo jammer… al wordt haar mond wel sneller gesnoerd heb ik het idee!

1 like

Ja denk dat iedereen dat getokkel beetje irritant aan het vinden is :cheer:

2 likes

Wat heeft Tim gesnoven joh! Echt niet normaal hahah

2 likes

okay… dit was de beste aflevering van dit seizoen tot nu toe!

Ik ga volgend jaar naar de opnames… haha

1 like

Haha, heb weer zo gelachen om Rianne! Ik vind die Tim wel echt een vervelend mannetje…

Ik heb ook echt hardop zitten lachen. Dat heb ik niet vaak met tv programma’s hahah

Forummeeting bij ranking the stars haha

2 likes

prima haha

1 like

Hahaha jeetje wat een hysterie, laf it. Maar ik vond Tim ook irritant deze aflevering. En love Ryanne, vond haar deze keer ook een stuk grappiger dan de vorige aflevering.

Patty: “Maak je die foto’s met een fototoestel?”
Richard: “Nee, met een staafmixer” :joy: :joy: :joy:

En “Ik wist niet dat je ook heroïne bij de lunch kreeg hier” na Tims vage verhaal over zijn foto :joy:

6 likes

Ik denk dat ze daarom ook nog steeds uitgenodigd wordt, zodat er wat wrijving ontstaat en een evt relletje.

2 likes

Love Ryanne! Vooral in het vorige seizoen met de vraag over sexting. Haar opmerking bij Catherine Keijl was toen: met een draaischijf kan je niet smsen :joy:

4 likes

Ik heb precies die aflevering teruggekeken vannochtend haha.

1 like

Waar kan je die terug kijken :see_no_evil: