Ranking the stars

4 likes

Wat was die Tim irritant zeg. Echt zo iemand die altijd dronken is of aan de coke zit en zichzelf dan heel grappig vindt, maar niet doorheeft dat hij heel irritant is

3 likes

Ben nu de aflevering van gisteren aan het kijken en love Ryanne haha :raised_hands:

Ik moest best wel lachen om Tim eigenlijk haha, maar ik denk dat ik één van de weinigen ben.
Ik geniet ook nog steeds intens van het voorleesmoment van Paul.

10 likes

Haha kijk het nu terug. Hou zo van Ryannes humor <3 haha en Ron aan het einde

Geniale aflevering. Ryanne en Richard :stuck_out_tongue:

Als Richard er volgend jaar maar wel bij is!!! :weary:

Ik heb me ook rotgelachen.
Had wel medelijden met Tim, zo gênant.
Het einde met Ron was briljant.
Leuke groep mensen.
Vind Sander ook leuk.

1 like

Hij roept al jaaaaaten dat hij elk seizoen voor t laatst is.
Maar komt altijd weer terug

2 likes

Ja… true… maar ooit klopt het !

1 like

Hij gaat weg bij bnnvara … :sob:

Haha dat is al super lang bekend hoor (staat ook in het artikel trouwens :stuck_out_tongue: )

ja, dat begreep ik al… maar wat betekent dit voor de toekomst van ranking the stars?

Waarschijnlijk dat het naar RTL komt en helemaal kut wordt

Normaal zou je denken dat het programma van BNN/Vara is dus dat het niet overgenomen zou mogen worden, maar ik geloof dat Paul het bedacht/ontwikkeld heeft en in dat geval zal het vast anders liggen!

Er was altijd al discussie of het programma nog wel mocht op 3 geloof ik. Omdat het niet een moeilijk bereikbare doelgroep aanspreekt en omdat het teveel amusement is ofzo blabla

Wie houdt het meest van wijn??

Wat een saaie vraag. Waren de vragen op of zo

1 like

Ja echt saai

1 like

Ik heb deze aflevering nog niet echt gelachen eigenlijk :pensive:

Wat een teleurstellende reacties hier :frowning_face: Ik heb nog niet gekeken want ik was niet thuis. Ga alsnog wel morgen kijken want wil niet het Gordon-voorleesmoment missen