Stel je persoonlijke vraag #6

Heb nu zin in patat met maggi

3 likes

Oh nu wil ik frieten :heart:

haha nice! Big Mac is toevallig zowel mijn favo bij de mac als dus blijkbaar mijn persoonlijkheid.
En nu zwanger zie ik er ook wel uit als een big mac ja… haha!

3 likes

Wit brood met kruidenroomkaas en paprika chips = echt de hemel op aarde

11 likes

Ohhh ja patat met maggi is zoo lekker

2 likes
2 likes

Ik heb de Babushi zojuist voor het eerst gehoord en geluisterd. Ik vond het fantastisch.

3 likes

Ik dacht dat ik blauw was @Memoria maar toen vertelde ik dat tegen mijn zus en lachte ze me keihard uit en dat ik dat echt niet ben. Ok.
Ze heeft wel gelijk dat ik heel chaotisch ben en structuur aanbrengen vind ik ook lastig, maar ik let wel heel erg op details, ben vaak niet tevreden en analyseer heel veel. Rood en geel past denk ik het minste.
Ik vind het jammer dat ik nog niet veel ervaring heb met professionele werkomgevingen. Met bijbanen in de horeca en meer uitvoerend werk op kantoor komt er niet echt naar voren wat voor type persoonlijkheid ik ben/heb.

2 likes

Ik vind die kleuren altijd wel inzicht geven, maar ik héb een paar collega’s die dat elke keer op tafel gooien. ‘Zullen we even aan de planning werken?’. ‘Nee, nee, ik ben helemaal groen.’ Bij een vacature opstellen: ‘wie hebben echt een geel type nodig’. Misschien kunnen we beter beginnen met een functieomschrijving?!?!

18 likes

Maar dan wel alleen de curry van Oliehoorn. Andere curry’s zijn minder lekker bij tosti, dan wil ik ketchup

5 likes

tosti alleen met kaas moet met chilisaus. maar een tosti ham/kaas moet met curry :heart_eyes:

2 likes

Of met tostisaus :biggrin:

Ken je Samba saus? Daar heeft het wel wat van weg. Maar dan wat vloeibaarder en kruidiger haha.

Project manager lijkt me bijna onmogelijk als je slecht kunt organiseren en structureren! Hoe doe je dat?

Barbecuesaus en anders (Oliehoorn) curry. :smiley:

sambal + ketchup

Ik eet vaak een broodje (wit kadetje/bolletje/hoe je het ook wilt noemen) kaassouflee met pindasaus. Toen ik hier eerst van hoorde leek het me echt een vieze combi, maar sinds ik het geproeft heb is het mijn favoriete snack!

5 likes

Broodje Spee? https://www.deondernemer.nl/nieuwsbericht/35630/broodje-spee-verovert-nijmegen

Oh nee daar horen nog chilisaus en uitjes bij

2 likes

Heb jij weleens een bot in je lichaam gebroken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je weleens iets gebroken hebt, wat was dit dan? Meerdere opties mogelijk voor de meervoudige breukelingen.

  • Arm
  • Hand/vinger
  • Sleutelbeen
  • Been
  • Voet/teen
  • Rug
  • Rib
  • Stuitje
  • Schedel
  • Iets anders, namelijk…

0 stemmers

Een wijnglas :joy:

20 likes