Rare eetgewoontes

Als ik Mexicaans kook, is zo’n blikje mais al voor de helft leeg. Dan strooi ik er zout overheen en lepel ik ‘m leeg.
Ik vind het heerlijk om m’n boterham zo in cocktailsaus te dippen. Vooral na het stappen om 4 uur ‘s nachts.
Het liefst eet ik m’n brood uit een broodrooster of tosti zo verbrand mogelijk. En dan roomboter en zout overheen. Echt zo kneiterongezond.

3 likes

Weet niet in hoeverre dit raar is maar ken verder in mijn omgeving niemand die het doet: de combi filet americain met sellerie salade is goddelijk. Ook lekker: rijst en daar een frikandel speciaal doorheen roeren

oeh en pindakaas + nutella op brood = snickers boterham

2 likes

Ik haal ook wel eens gewoon een blikje maïs om zo op te eten, of een grotere dan nodig als ik ermee kook zodat ik eerst een deel op kan eten.

Na maïs is mandarijn denk ik m’n favoriete ding uit blik, lepel ik ook zo leeg :heart:

2 likes

Friet in de spinazie a la creme dippen.

1 like

Krentenbol met pindakaas. Laatst heb ik daar dus ook nog hagelslag op gestrooid. Was ook lekker maar iets te zoet

Patat met satesaus en knoflooksaus en bij mcdonalds friet met ijs

Mijn broertje en ik noemde dat vroeger een boterham M&M omdat het naar M&M met pinda smaakt😂

1 like

Je kan dit ook doen met courgette, geeft net wat meer smaak. Ik heb zo een spiraalsnijder en dan heb je ook echt spaghetti slierten!

Ook deze van de action werkt erg goed:

Sluit niet aan op jullie post, maar ben ik de enigste die de kapjes van het brood overal afpakt?:see_no_evil: waarom kan je geen “kapjesbrood” kopen gezien heel veel mensen dit juist weggooien

1 like

I love kapjes. Eet die ook altijd met jam, dat is om een of andere reden de beste combinatie

2 likes

Een kapjestosti is ook aan te raden :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

ew nee dit is zulk raar spul

2 likes

@Michonne @Kurisu of gewoon zo, vooral net vers van de bakker :drooling_face:

2 likes

Ik had hier tot gisteren nog nooit van gehoord. En toen deed mijn vriend het opeens bij het ontbijt. Dus je hebt iig één medestander.

3 likes

Op tv at net iemand een taco met spaghetti :face_with_monocle:

Da’s van iCarly geloof ik!

Ja!!! Ik snap ook echt niet dat mensen hun korstjes laten liggen. Dat is het lekkerste deel van brood!

1 like

Ik hou dus echt van mayonaise, kan dat echt zo een beetje op m’n vinger spuiten en op likken. Of een stokbroodje met zure Franse mayo en tomaat. Echt laf alle mayo. Hou ook heel erg van frietjes en denk dus vooral omdat je dan lekker veel mayo kunt dippen, aka mayo met friet ipv. Friet met mayo.

Oh en ik eet graag geroosterd brood met roomkaas (vegan) en bosbessenjam, vind mijn vriend heeeel raar. Ik zelf dacht dat het wel redelijk bekende combo was?

1 like

Ik at altijd roomkaas met aardbeien jam! Zo lekker, nu wil ik het weer. Morgen misschien roomkaas halen

1 like

Pizza Hawaï met mayonaise! :heart_eyes:

@musa en Jinxy, dit eet ik ook vaak en ik vind het erg lekker! In Amerika is het een hele normale combo op bagels, toast en geroosterde boterhammen :grin:

1 like