Rare eetgewoontes

Ja alleen was dit dus wel in een reality programma. Ik vond het maar bijzonder haha.

1 like

Jollibee zo lekkerrrrrr

1 like

Broodjes met kaas en jam! Soms kijken mensen me zo raar aan, maar zo zoooo lekker

4 likes

Koffietje met zacht gekookt ei on the side. ZO lekker. Die smaakcombi is perfect echt

Huh naar mijn idee is dit normaal haha?

Dat idee had ik ook😅

1 like

Ja, vroeger was daar zelfs een reclame over!

Love youtube, daar staat hij natuurlijk gewoon op!

3 likes

Ik had net een witte boterham met vet veel pindakaas en een banaan in de magnetron gedaan. Dat is best lekker haha, maar hier een tosti van maken is beter :crazy_face:

1 like

En dan nog hagelslag erbij!

1 like

Ga ik proberen!

Ik kan me echt gek eten in droge crackers of geroosterd broodje gewoon zonder beleg of boter, lekker droog

Droge crackers niet, maar afbakbroodjes zijn het lekkerst zonder beleg en brood zo geroosterd ook :stuck_out_tongue:

1 like

Ja heeerlijk

1 like

Ik eet een mergpijpje met een mes, zodat ik alle zijkanten er vakkundig af kan snijden. Dan eet ik als eerst dat droge cakeje, dan de zijkanten en als laatste de bovenkant. En ook nog eerst de crème en dan de marsepein.

Ijs in wat naans of andere flat breads wrappen.

Dit eten ze op sicilie ook ongeveer zo! Ijs in een of ander zoetig wit bolletje :ok_hand:t2:

1 like

Ik eet wel eens KitKat op de Kardashian manier haha, dan lijkt het ‘meer’ ofzo en ik vind het heel satisfying

Leg uit🙈

1 like

Zie dit filmpje haha

3 likes

Ik zie dit ook echt mensen in de bus of tijdens het lopen doen ofzo😂

1 like