Recepten voor drankjes

Haha toen ik jou zag typen wist ik dat je ook met vlierbessenlimomade zou komen. Echt mā€™n lievelings :yum: Zelfgemaakte icetea is ook een goeie! Misschien kan ik dat Ć©Ć©n dezer dagen even maken.

@Krabsalade haha die reclames ken ik, en ik hou niet eens van gin tonic. Wrong crowd :stuck_out_tongue:

2 likes

Ben gek op disseronno sour, wat disseronno en een citroen uitgeperst met eiwit en ff shaken en ooohhmyyy zoā€™n lekkere zure cocktail.

Ben alleen nog opzoek naar een alternatief voor een hele Citroƫn want t is niet goed voor je tanden.

2 likes

Ligt ook wat zwaar op de maag, lijkt me.

10 likes

Misschien een deel citroen en een deel passievruchtensap?

3 likes

Beste alcoholvrije bubbels die er zijn! Op mijn bruiloft met 50 gasten had maar 1 iemand door dat het alcoholvrij was (en nee de rest was niet al zo dronken)

3 likes

Ik wil morgen een sterke drank mix drinken, maar heb niet zoveel kennis. Wat is lekker? :sweat_smile:

Waar houd je van? Van frisdrank (bv cola)/zoet of eerder van bitter?
Wil je echt een sterke drank mix of misschien eerder een cocktail?

Ik houd van zoet en niet te veel prik en niet te ingewikkeld want we gaan voordrinken op een hotelkamer! Maar ik hou ook wel van cocktails ja :stuck_out_tongue:

Als je van zoet houdt zou ik Passoa halen en gewoon mixen met jus dā€™orange

1 like

Ik houd zelf juist niet van zoet, maar als je niet van prik houd kun je goed mixen met sinaasappelsap!
Bv wodka of passoa wordt veel gedaan, ik denk dat dat wel een veilige/makkelijke keuze is. Oh en als je echt van zoet houdt dan is Liquor 43 misschien ook een goede keuze daarvoor.

1 like

Spiced rum met cola :heart_eyes: (en limoen)
Of bacardi razz met fanta
Of gin ginger ale (met munt)

2 likes

Oooh ja licor 43 en sinaasappelsap smaakt naar een split ijsje :ok_hand:

3 likes

Licor 43 met rozen limonade :two_hearts:

2 likes

Perziklikeur (te koop bij Dirk) met spa rood (of Marie Henriette) en limoensap

1 like

Safari appelsap vind ik altijd lekker zoet

1 like

In de zomer hebben ze bij KFC een watermeloen drankje wat zo lekker is.
Maak het thuis ook weleens;

Monin watermeloen siroop, Spa rood, schijfjes limoen en veel ijsklontjes.

Bij de mcDonalds hebben ze in de zomer een aardbeien limonade, als daar iemand het recept voor heeft hou ik me aanbevolen!

3 likes

Lekker! Heb de limoenen alleen niet geblend maar gewoon gejuiced

3 likes

ik heb laatst bij een cafe hier in de buurt een crodino mule op.
was gewoon een oranje crodino met een Ginger beer van fever tree erin. was wel lekker pittig.

misschien een ideetje voor iemand hier

6 likes

Wat zijn jullie favoriete zomerdrankjes/soda flessen? Liefst zonder alcohol. Ikzelf ben fan van Dubbel Fris Mango Ananas maar ik zoek er meer!:heart_eyes:

1 like

Is een topic voor als je de zoekfunctie gebruikt

7 likes