Waar houd je van? Van frisdrank (bv cola)/zoet of eerder van bitter?
Wil je echt een sterke drank mix of misschien eerder een cocktail?
Ik houd van zoet en niet te veel prik en niet te ingewikkeld want we gaan voordrinken op een hotelkamer! Maar ik hou ook wel van cocktails ja
Als je van zoet houdt zou ik Passoa halen en gewoon mixen met jus d’orange
Ik houd zelf juist niet van zoet, maar als je niet van prik houd kun je goed mixen met sinaasappelsap!
Bv wodka of passoa wordt veel gedaan, ik denk dat dat wel een veilige/makkelijke keuze is. Oh en als je echt van zoet houdt dan is Liquor 43 misschien ook een goede keuze daarvoor.
Spiced rum met cola (en limoen)
Of bacardi razz met fanta
Of gin ginger ale (met munt)
Oooh ja licor 43 en sinaasappelsap smaakt naar een split ijsje
Licor 43 met rozen limonade
Perziklikeur (te koop bij Dirk) met spa rood (of Marie Henriette) en limoensap
In de zomer hebben ze bij KFC een watermeloen drankje wat zo lekker is.
Maak het thuis ook weleens;
Monin watermeloen siroop, Spa rood, schijfjes limoen en veel ijsklontjes.
Bij de mcDonalds hebben ze in de zomer een aardbeien limonade, als daar iemand het recept voor heeft hou ik me aanbevolen!
Lekker! Heb de limoenen alleen niet geblend maar gewoon gejuiced
ik heb laatst bij een cafe hier in de buurt een crodino mule op.
was gewoon een oranje crodino met een Ginger beer van fever tree erin. was wel lekker pittig.
misschien een ideetje voor iemand hier
Wat zijn jullie favoriete zomerdrankjes/soda flessen? Liefst zonder alcohol. Ikzelf ben fan van Dubbel Fris Mango Ananas maar ik zoek er meer!
Is een topic voor als je de zoekfunctie gebruikt
Lipton Hibiscus cherryblossom
San Pellegrino Clementina en Aranciata maar ook een basic homemade iced tea met gember, citroen en munt bijvoorbeeld.
Vitamin Water is ook een goede tip. Thanks!
Ik heb dit ook in het nieuwe producten topic gepost dus nu is t net of ik een sponnetje doe maar de Rose Lemonade van Royal Club is echt mijn ontdekking van t jaar, ik giet mezelf er vol mee. Echt perfect voor de warme/zonnige dagen.
Schweppes virgin mojito (zijn blikjes) en Hooghoudt citroen siroop met spa rood!