Niet mijn kind maar nichtje van 3. Ze trok de deur van de wc open (die doe ik nooit op slot, stel je voor dat ie kapot gaat, dan breekt die kleine de boel af) en wou bij me komen om op schoot te zitten. Toen ik nee zei en ze tv moest gaan kijken werd ik getrakteerd op een boze bui met janktirade. Ja kind, ooit ben ook jij gesteld op je privacy. Wen er maar aan.
Omdat ik de witte velletjes van haar mandarijn haalde, nadat ze vroeg of ik de witte velletjes van haar mandarijn wilde halen
Een tuit!!! (Volgens mij)
Ja of een tuut! Maar dat is misschien meer Gronings. Wel een schattige reden.
Oh edit: het gaat om wat anders. Uitsteeksel van de deksel Al klinkt lipje logisch, haha
Oh shit sorry. Nou als lip niet wordt goedgekeurd maar iets bedenken? Een hapsnart ofzo😂?
Haha m’n dochter vraagt heel vaak: hoe heet dit? Dus ik zeg nu soms gewoon: ‘Gerrit!’ Of: ‘Sandra!’
R (4 jaar) is boos dat Peppa Pig wel sneeuw heeft en wij niet.
“Niet eerlijk mamma, dat zij sneeuw hebben en wij niet!” - insert heel boos kijkend kink
Onthoud ze het dan ook ?
Haha nee gelukkig niet! Ik ben ook echt lui, kies gewoon iets wat er op lijkt:
Kind: Hoe heet dit?
Ik: Afstandsbediening
Kind: hoe heet de afstandsbediening?
Ik: Eh…Albert
Genius
Ze wilde een appel zonder schil, maar toen hij er eenmaal af was wilde ze toch met schil.
Na een flinke meltdown, besloot ze de appel zonder schil aan haar zusje te voeren om daarna zelf een appel met schil te eten. Die halverwege toch weer geschild moest worden
Mijn dreumes was vandaag boos op mij omdat hij niet een stukje appel in de mond van zijn babybroertje mocht proppen. “L. ook eten”
Ik zag heel even voor me dat je de baby water gaf zoals je een plant water geeft, met een gieter. Dan snapte ik de boosheid wel.
Mijn oppaskindje was boos omdat ik stopte met voorlezen omdat ik weg moest, want ‘ik deed het expres’. Tja, niks tegenin te brengen
Omg dit was S 4 dagen terug zelfde leeftijd die 1 he
Ze had haar navel ingekleurd (en haar maillot en handen ) en de stift ging niet meer uit haar navel
Ze mocht niet met een lolly ontbijten. En daarna ook niet met suikerklontjes. Arm kind.
Hier was het vanochtend kroepoek en een kinderei. Ik snap het wel haha