Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Nou we hebben er weer 1 hoor, K. Is intens verdrietig dat haar pop uit het campingbejde gaat omdat haar zusje naar bed gaat. De pop moet blijven liggen, de pop js heel moe. En de pop kan niet ergens anders, want daar valtie uit.

3 likes

Omdat ik de rimpels op haar vingers (vanwege het water) niet weg kan halen met de handdoek.

11 likes

Niet mijn kind maar ik har vandaag mijn nichtje op bezoek en die is witheet geweest omdat ze geen skipak aan mocht :joy:

10 likes

Omdat ik voor het eerst een staartje in haar haartjes heb gemaakt. :pleading_face::heart: Is voorlopig ook de laatste keer denk ik, hahaha.

7 likes

M. (2,5) kijkt me boos aan : “ek is boos voor jou”
Ik: “waarom ben je boos op mij?”
M. : “jij praat tegen mij”

Okeeeee

17 likes

Omdat ik het geluid van een boor bij de buren niet kan laten stoppen

6 likes

Woest is ze, omdat het niet regent :laughing:

5 likes

ik ook :sob:

2 likes

Omdat de baby nog in mama’s buik zit en NU moet worden geboren. Niet ergens in september, NU. En ze wil niet meer naar de oovang tot de baby er is.

Vervolgens begon nr 2 ook, die heeft alleen maar huilend naar mn buik staan wijzen “baby uit! Baby uit! Baby uit!” :sweat_smile: en dat om 7.15u :+1:t3:

23 likes

Hahahaha fijn he. Hier ook vanochtend toen ze bovenop mn buik wilde springen: ‘BABY PAKKEN. NUUUUU’. Is ook zo abstract voor die kleintjes

5 likes

Dit ding, wat onmogelijk open kan. MOET open gemaakt worden van de peuter, krijgt bijna een driftbui ervan. WEL OPEN MAKEN !!Was traktatie van de kdv :’)

6 likes

Papa heeft schuim in het badwater gedaan en mama wil niet het bad weer leeg laten lopen en opnieuw vullen zodat het schuim weg is.

3 likes

Er zat geen chocolaatje in het vakje van zn (zelfgemaakte) duplo adventkalender.

8 likes

Ze mocht de kerstballen niet uit de kerstboom trekken in het restaurant

8 likes

Ik kon geen Peppa Big aanzetten op de tv’s in de Mediamarkt

14 likes

Gelukkig niet zeg

6 likes

De vis mag, van mama, niet met de cavia spelen… :laughing: :joy:

8 likes

Ze had een appelpartje in haar hand, maar wilde diegene die nog op tafel op t schoteltje lag, ik zei ‘eerst die oppeten’, en toen smeet ze de appel op de grond en kreeg een driftbui.

Deze fase …:smiling_face_with_tear:

4 likes

Omdat ik Frozen niet met de blu-ray maar gewoon op Disney+ wilde opzetten. :smiling_face_with_tear: Alsof de wereld verging…

6 likes

Ik wilde niet om 7 uur 's avonds terug naar school fietsen om de twee autootjes op te halen die hij daar had laten liggen (op maandag mogen ze altijd speelgoed meenemen, maar zulke kleine autootjes was dus eens maar nooit weer. Ik hoop dat we ze überhaupt nog terugvinden :grimacing:)

6 likes