Dit ding, wat onmogelijk open kan. MOET open gemaakt worden van de peuter, krijgt bijna een driftbui ervan. WEL OPEN MAKEN !!Was traktatie van de kdv :’)
Papa heeft schuim in het badwater gedaan en mama wil niet het bad weer leeg laten lopen en opnieuw vullen zodat het schuim weg is.
Er zat geen chocolaatje in het vakje van zn (zelfgemaakte) duplo adventkalender.
Ze mocht de kerstballen niet uit de kerstboom trekken in het restaurant
Ik kon geen Peppa Big aanzetten op de tv’s in de Mediamarkt
Gelukkig niet zeg
De vis mag, van mama, niet met de cavia spelen…
![]()
Ze had een appelpartje in haar hand, maar wilde diegene die nog op tafel op t schoteltje lag, ik zei ‘eerst die oppeten’, en toen smeet ze de appel op de grond en kreeg een driftbui.
Deze fase …![]()
Omdat ik Frozen niet met de blu-ray maar gewoon op Disney+ wilde opzetten.
Alsof de wereld verging…
Ik wilde niet om 7 uur 's avonds terug naar school fietsen om de twee autootjes op te halen die hij daar had laten liggen (op maandag mogen ze altijd speelgoed meenemen, maar zulke kleine autootjes was dus eens maar nooit weer. Ik hoop dat we ze überhaupt nog terugvinden
)
Omdat de peuter niet met Jurassic park met op mag slapen en geen ballon mee mag naar bed.
Ze mocht niet door de voortuin van andere mensen lopen. Hier wordt ze dagelijks boos om
.
Omdat hij niet vanmorgen om half 7 op de natte tuinbank in de tuin in zijn pyjama zijn broodje mocht eten.
We waren klaar met de afwas en toen verdween al het sop door het putje ![]()
Ze mocht geen biertje (ze is 20 maanden). Inclusief gestrekt op de grond liggen en huilen ![]()
Mijn nichtje van 15 maanden was hier van het weekend ook boos over ![]()
- Hij mocht geen waskrijtje in zijn mond stoppen.
- Het waskrijtje waar hij toch snel een hapje van nam bleek niet lekker.
- Hij mocht geen tweede hapje nemen.
Hij mocht geen steentjes eten
Ze mocht geen zand “drinken” uit een dopje van een flesje wat ze in het zand vond…
Hij was boos omdat papa boos ging worden en dat mocht niet.