Omdat de peuter niet met Jurassic park met op mag slapen en geen ballon mee mag naar bed.
Ze mocht niet door de voortuin van andere mensen lopen. Hier wordt ze dagelijks boos om .
Omdat hij niet vanmorgen om half 7 op de natte tuinbank in de tuin in zijn pyjama zijn broodje mocht eten.
We waren klaar met de afwas en toen verdween al het sop door het putje
Ze mocht geen biertje (ze is 20 maanden). Inclusief gestrekt op de grond liggen en huilen
Mijn nichtje van 15 maanden was hier van het weekend ook boos over
- Hij mocht geen waskrijtje in zijn mond stoppen.
- Het waskrijtje waar hij toch snel een hapje van nam bleek niet lekker.
- Hij mocht geen tweede hapje nemen.
Hij mocht geen steentjes eten
Ze mocht geen zand “drinken” uit een dopje van een flesje wat ze in het zand vond…
Hij was boos omdat papa boos ging worden en dat mocht niet.
zou ik ook boos om worden
Ze wilde 2 halve boterhammen en ze kreeg… precies dat. Het huis is te klein.
Ja zo gaat dat hier precies ook haha. Zo frustrerend vind ik dat
Niet mijn kind maar mijn nichtje: ze mocht de hond (en daarna haar oom - mijn vriend) niet schoppen.
Ik weet echt niet wat ze heeft maar ze schopt gewoon? En nog best hard ook? Terwijl ze normaal altijd zo lief is voor de hond (en oom).
Ik weet niet hoe oud je nichtje is maar op jongere leeftijd kunnen ze de gevolgen niet altijd inschatten (of dat iets pijn doet) mijn zoontje gooit soms ook metalen auto’s naar me en als ik dan zeg dat dat pijn doet kijkt hij heel beteuterd en komt me een kus geven (soms
)
Mijn schoonmoeder zei ooit tegen mijn neefje; nee niet schuppen naar de hond!
waarop ze vervolgens met haar voet de hond wegduwde van hem in dezelfde 10 seconde.
Kinderen nemen meer over dan je denkt.
Ik heb gister door een noodsituatie bij de buren even op hun 3 jarige gepast bij mij binnen.
Die heeft een tantrum gekregen omdat ze de anus van mijn katten niet mocht kussen
Ze mag de kat niet met stoepkrijt bekleuren.
De Blokker is dicht en ze hebben een robot, maar ik ga niet naar de Blokker om te kijken of hij slaapt. Dus nu wil hij dat ik hem op ga halen zodat hij kan knuffelen. Dat ga ik niet doen. Nu is mijn kind boos
- Er mocht geen koe mee naar huis van de opvang.
- Ook geen paard of geit.
- Ik stopte niet voor een groen stoplicht.
- Ik ging naar links in plaats van rechts.