Zou ik ook boos over worden
Ja sorry de boer wilde geen dier afstaan.
Da’s flauw van de boer
Maar als die het dus goed vind mag het wel?
Ze kon de ‘berg’ niet opfietsen (steile weg omhoog)
Omdat haar grote zus én kleine broertje allebei een puffer hebben en zij niet.
“Ik wil oohook mijn eiheigen pufffeeeer” (denk hier heel veel tranen en dramatische uithalen bij).
Zo oneerlijk dat zij niet benauwd wordt van een verkoudheid.
Geen tandenfee die hem op heeft gehaald?
Voor het eerst schoen zetten:
Ze mocht de appel voor in de schoen voor ozosnel niet zelf opeten.
Uiteindelijk aan toegegeven natuurlijk, vond t zo zielig.
Ach ik zou gewoon doen en daarna zeggen dat jij als bijbaantje tandenfee bent lieg je ook niet
Hij mocht niet stukjes brood in zijn schoen proppen van papa.
Hij mocht niet met play-doh naar bed.
Hoezo niet
Niet mijn kind, maar neefje.
Sinterklaas was geweest en op zolder lagen de cadeaus. Ik ging het cadeau voor mn baby ophalen en wilde t mee naar beneden brengen. Maar mn neefje 3 jaar wilde heeeeel graag helpen! Dus ik zei neem dit mandarijntje maar mee naar beneden, dan doe ik het (grote) cadeau voor de baby. Toen tilde hij het cadeau op en liep naar de trap, “ik ben heel stelluk!!!” Maar dat mocht niet van mij natuurlijk, en toen werd hij erg boos:joy:.
We gingen eten en ik bood haar een patatje aan. Ze lag gestrekt huilend van woede op de grond.
-Omdat ik een zoute stick uit de verpakking pakte en die heel even voor mij hield, deze wilde hij niet. Hij wilde er eentje die ik nieuw uit de verpakking pakte.
-Omdat hij eerst thee wilde, thee kreeg en toen toch water wilde.
- omdat ik z’n beker een minimeter had verschoven
- omdat we koekjes aan het versieren waren en z’n vader 1 versiering deed op zijn koekje
Classic dreumes.
Omdat ze een wafel kreeg… waar ze om gevraagd had… 🫠
De onderbroek die hij aan wilde, hij wist alleen niet welke hij aan wilde, zat in de wasmachine