Hij mocht niet met play-doh naar bed.
Hoezo niet ![]()
Niet mijn kind, maar neefje.
Sinterklaas was geweest en op zolder lagen de cadeaus. Ik ging het cadeau voor mn baby ophalen en wilde t mee naar beneden brengen. Maar mn neefje 3 jaar wilde heeeeel graag helpen! Dus ik zei neem dit mandarijntje maar mee naar beneden, dan doe ik het (grote) cadeau voor de baby. Toen tilde hij het cadeau op en liep naar de trap, “ik ben heel stelluk!!!” Maar dat mocht niet van mij natuurlijk, en toen werd hij erg boos:joy:
.
We gingen eten en ik bood haar een patatje aan. Ze lag gestrekt huilend van woede op de grond.
-Omdat ik een zoute stick uit de verpakking pakte en die heel even voor mij hield, deze wilde hij niet. Hij wilde er eentje die ik nieuw uit de verpakking pakte.
-Omdat hij eerst thee wilde, thee kreeg en toen toch water wilde.
- omdat ik z’n beker een minimeter had verschoven
- omdat we koekjes aan het versieren waren en z’n vader 1 versiering deed op zijn koekje
Classic dreumes.
Omdat ze een wafel kreeg… waar ze om gevraagd had… 🫠
De onderbroek die hij aan wilde, hij wist alleen niet welke hij aan wilde, zat in de wasmachine ![]()
Hij had mijn ogen weggetoverd maar ik kon nog steeds zien dat hij een ijsje uit de vriezer pakte.
Ze (2j) mocht mijn contactlenzen niet in.
Ze wilde een appel. Ik gaf een appel. Ze was boos want ze wilde geen appel ![]()
Hahaha ik hou zo van kinderen ![]()
Dit. Elke keer weer… ![]()
De mijne was maandag een half uur aan het krijsen omdat ik mijn kleren had aangedaan. En dus niet meer in pijama liep. the audacity van deze moeder…
Hij was een waterijsje aan het eten en toen werd ie heel kwaad omdat ie bij het stokje kwam aan de bovenkant…
Ze mocht haar connetix niet raspen met een loeischerpe keukenrasp.
Ze wilde 2 knotjes met specifieke elastiekjes. Ik maakte… 2 knotjes, met de specifieke elastiekjes ![]()
Wanneer hij twintig is gaat hij dat vaak genoeg doen
Luisteren naar je kind he!!