Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Hier ook een fase gehad dat ie zn luier uittrok en uit zn ledikant gooide. 1x met poep. Toen met ductape de luier vast gemaakt. Nooit in mn leven gedacht dat te moeten doen :face_with_spiral_eyes: gelukkig een hele korte fase.

5 likes

Ah, ik voel deze :disappointed_relieved:.
Dit soort momenten hebben wij thuis ook gehad. Het leven kan zo pittig zijn als je dit soort concepten nog niet helemaal snapt.

1 like

Mijn dochter (bijna 3) had toevallig deze week haar (nacht)luier uitgedaan en ergens verstopt :upside_down_face: Die konden we ook niet zo snel vinden, maar bleek ze in haar speelgoedmand gestopt te hebben. Gelukkig wel dezelfde dag gevonden en geen poep. Echt, peuters… (Ze was trouwens niet boos).

Om maar even in het thema te blijven, ze wordt wel elke keer boos als ik naar het toilet ga, want dan kan ze zelf niet gaan. En vanochtend was ze boos omdat mijn badjas grijs is en niet rood.

8 likes

Mijn dochter (2 jaar) is boos als er een deur/kast/schuif openstaat. Alles moet dicht!
Ze is ook boos als ze kaka gedaan heeft en ze een andere luier aan moet doen.
En ze is ook boos als zij het eten van de hond niet mag geven.

3 likes

Hier ook!! We hebben prachtige ensuite deuren die ik een beetje halfopen wil hebben maar dat kan ze echt niet aan. Die moeten helemaal ingeschoven worden.

Behalve de deur van haar slaapkamer, die moet op een kiertje.

6 likes

Ik wou in het weekend haar kleren in haar kast/schuif leggen. Ik deed de schuif open, neem een stapeltje t-shirts, draai me om en ze had de schuif al dicht gedaan en zo 5x. Ik heb het opgegeven en gedaan als ze aan het spelen was :smiley:

Als ze bij mijn moeder is moet de achterdeur dicht. Eergisteren was het super warm en stond de deur open dus zij ze dichtdoen en mijn moeder ze terug opendoen en boos dat ze was :rofl:
We zijn dan maar buiten gaan spelen.

Haha, nee hier ook niet boos. Vond het maar grappig :roll_eyes:

2 likes

Op Aliexpress stickers kopen met cijfertjes erop. Die komen magisch steeds terug door de keukenprinsesjes

Haha ja, hier ook (met de kattenbrokjes). Hij vindt het nu leuk om het bakje met brokjes om te keren dus als hij dat doet nemen wij het over, en kwáád dat-ie dan is

4 likes

Oh zo typisch, hier bijna 3 en dit was vandaag:

• de luier mocht niet worden weggegooid in de prullenbak
  • het shirt wat hij zelf had uitgekozen was toch niet mooi
  • de pleister die hij per se op wilde trok hij daarna eraf en toen was hij boos dat hij niet meer plakte
  • dat hij geen emmer zand mee naar bed mocht :joy:
6 likes

De waterschoentjes mochten niet nat worden.

Toevoeging: we zijn op vakantie, het is 37 graden én we waren op het strand.

9 likes

Niet op mij, maar op de zandbak, omdat er zand in zat. WEGWEZEN ZAND!! Riep ze terwijl ze driftig al het zand probeerde weg te scheppen.

14 likes

:laughing:
Kind van een vriend van me wordt ook steeds boos op de wind als die hard waait. Nee! weg wind!

5 likes

Mijn kind riep als peuter echt helemaal over de toeren Zet die zon uit! Het houdt tot op vandaag niet van fel licht dus ik was al vroeg gewaarschuwd :sweat_smile:

8 likes

Ja mijn beide kinderen zijn wel eens boos geweest op de wind.

Van de andere kant heb ik ook wel eens op mijn fiets zitten vloeken over de wind. Niet eens zo heel anders dan een boze peuter :sweat_smile:

4 likes

Echt?! Helemaal uit China stickers bestellen voor zoiets? Je kunt je kind toch ook leren en uitleggen dat de stickertjes weg zijn.

25 likes

Die emmer zand is wel flauw. Dat kan best

6 likes

Omdat ik een slok water nam.
Omdat ik naar haar keek terwijl ze op schoot in beeld zat.
Omdat ik een croissant aanbood.
Omdat ik de croissant terugnam toen ze boos en afwijzend reageerde.
Omdat ik niet voor de achtste (!!) keer hokey pokey wil dansen.
Omdat ik papier (voor in de papierbak) aangaf nadat ze zelf zei dat ze het wilde weggooien.
Omdat ik daarna alsnog het zelf weggooide, maar ze het toch wel wilde doen.

6 likes

Maar dat is ook erg flauw van je

6 likes

Ja, of je wil gewoon iets leuks bedenken wat niet eens zoveel hoeft te kosten?
Het was maar een idee, als jij het niks vind dan doe je het toch niet? Ik snap het probleem niet zo

1 like