Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Toch nog maar eens een poging wagen dan :see_no_evil:

Deze morgen omdat hij geen diepgevroren vol-au-vent mocht eten.

En nu omdat hij zijn pamper niet mag kapot trekken.

5 likes

Omdat hij met deze hitte niet tegen me aangeplakt op de bank mocht liggen.

1 like

Gisteren werd dochter boos op mij omdat ik niet wist wie in een bepaald huis woonde. ‘Mama, dat weet jij wel!’

16 likes

Ja echt! Ik zei vervolgens tegen haar dat zij wel wist wie daar woonde. Waarop ze schreeuwt: Neeeheeee dat weet ik niet, dat weet jij!

5 likes

Mijn zoon was net boos op me omdat hij niet in de vensterbank mocht klimmen. Toen was hij even afgeleid door een vogel, herinnerde zich vervolgens dat hij boos was, was weer even 2 seconden boos en toen weer afgeleid door een vogel. :woman_shrugging:

15 likes

Omdat ik mijn net nieuw gekochte strings wil opbergen maar zij ze om haar nek heen wil doen als een soort ketting. Het is huilen en brullen nu :roflmao:

30 likes

Haha dit doet mijn dochter dus ook. Ze liggen ook in het onderste laatje van de kast, dus ze kan er ook snel bij. Leukste la van het huis :sob: (nou ja, misschien vindt ze de la met verf nóg leuker…)

2 likes

Omdat ik mijn koffie niet over zijn hoofd wilde gooien.

45 likes

Flauw

8 likes

Slecht ouderschap!!1!!1

5 likes

giphy%20(2)

4 likes

Infuus nodig gehad vandaag?

1 like

Ja!

1 like

Omdat hij z’n banaan niet met schil kon opeten.
Omdat ik daarna de schil eraf haalde en hij hem nu WEL kon eten.

13 likes

Hahahaha zoveel hartjes uitgedeeld hier, heel leuk topic!

3 likes

De peuter werd boos in de supermarkt, omdat ze het wagentje wel mocht duwen.
Denk dat de gehele AH haar gehoord heeft.

16 likes

Omg daarom gooi ik d’r altijd in het zitje van de grote winkelwagen. Prop een banaantje of appeltje in d’r hand en we kunnen gaan. Als ik haar laat lopen word ik gek haha. Dan gaat ze met turbo door die winkel. Bijna tegen alle mensen hun kuiten en schenen aan :eyes:

7 likes

Hahaha ik kan haar niet zo hoog tillen met D in de draagzak voorop. Slap als zak ben ik.

En C moet echt leren dat ze zelf moet lopen EN LUISTEREN! Vooral luisteren. En al die zure mensen vanochtend heb ik chagrijnig aangekeken. Ik weet wel weer waarom ik eigenlijk boodschappen bestel en laat afleveren. Om die zuren mensen te vermijden.

2 likes

Oh man. Alle zure oude mensen zijn ook altijd precies met jou in de supermarkt. Hier gister ook hoor. “Ohhh is dat jouw baby broertje?!” - eh nee ouwe tang. T is d’r zusje en nu weg met je vieze vingers met lange nagels bij m’n baby.

9 likes