Oh leuk! Wij waren er 2 weken terug, eerst DC en daarna ny. Kan DC ook echt aanraden als je tijd hebt, Georgetown is leuk om te shoppen. En natuurlijk tj Maxx, Saks off fifth en Nordstrom rack.
Wij waren met z’n tweeën, vliegtickets €1100, Airbnb was €760 voor negen nachten. Ik vond het eten daar vooral duur, dat viel echt op. Zeker alcohol. Wij zijn naar een beergarden geweest, voor twee bier en twee snacks waren we 55 dollar kwijt. Domino’s afhaalpizza was 25. Ook als je ergens gaat zitten voor de lunch ben je zo 50 dollar kwijt. Wij ontbeten in de Airbnb, lunch, koffie en avondeten buiten de deur, waren ik denk gemiddeld zo’n 150 per dag kwijt. Alles bij elkaar opgeteld was onze reis €5000, en ik heb niet heel veel gewinkeld. Als je tweedehands ook leuk vindt kan ik je goodwill aanraden, ben daar echt pareltjes tegengekomen. Pantalons van Phillip lim, Ralph Lauren, maar ook echt veel kleding van j crew en Lululemon leggings.
Edit: oh en je creditcard niet vergeten! Ik kon echt bijna nergens pinnen, terwijl ik dat in 2018 wel bijna overal kon. Volgens mij heel veel winkels een nieuw systeem.