Het is Praag geworden!
Leuk! The street burgers is een aanrader voor de beste (vega) burgers ooit
Ohh die ga ik onthouden, ben gek op burgers haha.
O wow goed zeg. Als ik naar de site ga, opent hij steeds de app. Maar daar zie ik het logo van de dierenbescherming dan weer niet bovenin staan. Mm
Weet niet wanneer je gaat maar de kerstmarkten zijn dus gecanceld hè.
Prague Christmas Markets 2021 - Local Information - Prague Experience
Ga je met de trein?
Ja zag het, maar dat vind ik niet zo erg.
ik ga met het vliegtuig.
Heeft iemand ervaring met het huren van een huurauto in Noorwegen of Zweden?
Ik ga over 2 weken naar Lapland, Rovaniemi, voor 6 dagen. Heeft iemand tips? Excursies, restaurants etc! Accomodatie is al geboekt.
Daar woont toch de kerstman
Waaah zo jaloers! Wij zijn een paar jaar geleden in Levi geweest. Het is nog steeds 1 van mijn favoriete vakanties. Je moet natuurlijk alle geijkte dingen doen, maar ook zeker een nachtje slapen in een ijshotel. En hopen dat je het noorderlicht ziet natuurlijk! Wij hebben het helaas niet gezien, dus een goede reden om een keer terug te gaan😉
Valencia!
Bij welke maatschappij jullie dat hebben gedaan en of dat beviel. Dankjewel voor je reactie
Ik heb goede ervaring met Avis. Gehuurd in Bergen en afgeleverd in Trondheim
M’n ervaring is dat je ook best snel een upgrade krijgt
Niet in scandinavie geprobeerd. Maar ben altijd heel tevreden over sunnycars!
Ik wil met een vriendin een paar dagen (5 of zo?) weg rond oud & nieuw. Liefst met de trein. Weten jullie nog leuke opties?
Het is natuurlijk helemaal niet handig met corona, vind dat ook heel lastig.
Berlijn? Daar ga ik zelf naartoe voor 5 dagen in die periode!
Oeh dat is leuk ja! Maar daar zijn we afgelopen zomer geweest dus het liefst gaan we nu ergens anders naartoe
Hamburg? Vond dat ook wel een leuke stad en goed te doen met de trein ook!
wenen! goed bereikbaar met de trein en alles is open als je genezen of gevaccineerd bent. of praag, ook goed bereikbaar maar daar weet ik niet hoe de actuele maatregelen zijn.
Ik ben net terug uit Schotland. Inmiddels zijn de regels alweer aangescherpt volgens mij.
Maar die dag 2 test was complete bullshit. Het gaat er om dat je zo’n ding besteld en dat je je reference code kan invoeren. Wat je daarna met deze test doet interesseert ze geen hol. Niemand heeft ooit naar deze uitslag gevraagd. Ik maakte een soort rondreis omdat ik verschillende vrienden daar had zitten en mijn test kwam pas aan nadat ik ik al bijna in mijn laatste stad was. Die dag 2 test is een thuistest welke via de post naar je opgestuurd wordt. Deze stuur je dan vervolgens zelf ook weer terug op.
Om terug te reizen naar NL heb je ook een test + reiscertificaat nodig. Deze kan je boeken bij test express en dat is wel via een teststraat! Ook hier vroeg niemand naar
Reken toch al gauw op minimaal 50 pond per test. Deze kan je alleen inboeken wanneer je je verblijf al hebt geboekt en wanneer je een credit card hebt
Nogmaals; dit was voordat er nieuwe maatregelen kwamen! Dus pin me er niet op vast. Als je nog vragen hebt, laat maar weten! Ik vond het ook vrij verwarrend allemaal, maar toen ik daar was viel het allemaal wel mee