Misschien Dinant?
Colmar? Schattig stadje om rond te slenteren in de Vogezen.
Of richting Normandië? Daar heb je veel mooie kustplaatsjes waar je lekker kunt lunchen en rondlopen en de omgeving kan je goed wandelen.
dit was precies wat ik ook wilde suggeren @August !
In de Vogezen kun je ook goed wandelen.
Als je naar Normandië zou gaan kan ik je echt de markt in Dieppe aanraden! Veel lokale producten en erg uitgebreid, heel leuk om rond te lopen en vanalles te proeven.
Jaaa dankje! @Eileen @piepeloi @macchiato
Vogezen had ik nog niet bekeken. Dinant staat al op de nominatie ga meteen verder zoeken maar nu iets gerichter
Ik ben onderweg naar Istanbul, iemand nog goede tips voor een leuk hostel? Ik zit eerst al in de galata buurt, dus misschien in een andere regio.
Andere tips ook zeker welkom!
Noob vraag: ik vlieg maandag maar het bedrijf wat mijn ticket heeft geboekt voor mij (vlieg voor werk) heeft de gegevens nog niet doorgegeven. Er is een stoelnummer geboekt met extra kosten, is het een probleem als ik maandag pas incheck ipv al eerder?
Meestal kun je online inchecken tot maximaal 5uur voor vertrek. Later moet dan bij de incheckbalie, maar dan moet je vaak bijbetalen.
Ligt aan de airline. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat ik hoefde te betalen om in te checken op het vliegveld.
@Philo nee hoor maakt niks uit! Je hebt voor die stoel betaald en die is gereserveerd voor jou!
Fijn om te horen, dankjewel!!
Ah dan heb ik pech gehad denk ik, heb het al drie keer meegemaakt haha. Twee van de drie keer was wel tijdens een wereldreis waarbij we ook vaker met allerlei kleine airlines vlogen.
Heb je nog geen enkele bevestiging gekregen? Bij sommige maatschappijen moet je voor check in ter plaatse wel bij betalen (Ryanair bijvoorbeeld).
Lekkere voorbereiding hè… vanuit het bedrijf dat het geboekt heeft heb ik wel een bericht gehad dat ze dit gedaan hadden en het gelukt was maar ik heb zelf nog geen ticket info ontvangen. Vlieg met klm en zie online niks over bijbetalen voor inchecken dus ik denk dat het goed komt en dan vraag ik maandag ochtend gelijk m’n gegevens op, vlieg in de middag.
Bij klm betaal je sowieso niks bij. 100%
Top, dankjewel!! Dan zal het allemaal wel goed komen maandag.
Bijbetalen voor inchecken op het vliegveld is normaal alleen bij low cost airlines, bij KLM zou dat idd niet het geval moeten zijn
Wat een onzin dit
Inchecken ging top gewoon bij zo’n paal.
Fijn!! Goeie reis!
Heeft iemand misschien leuke tips voor de buurten in Wenen? Begin mei gaan wij paar daagjes daarheen (small honeymoon). Ik hoop natuurlijk op een beetje mooi weer
Edit: onze hotel is Parkhotel Schonbrunn