Dat van die terugweg is wel raar ja, maar daar had je het in je eerste vraag niet over dus dat wist ik niet toen ik antwoordde. Voor de zekerheid zou ik daar dan even voor bellen ja (of je vriendin laten uitzoeken).
Ja volgens mij heb ik dus helaas alleen handbagage. Ik ben door deze saga ook mijn afspraak bij de manicure vergeten dus het gaat weer lekker
Ok het wordt een hele saga zo, maar ik zie op hun website dat Pegasus voor internationale vluchten met rangen werkt: Basic, Essentials, Advantage, Comfort Flex
Zie je een van die woorden op je ticket staan?
Bij basic heb je alleen handbagage, bij de andere 20kg ruimbagage.
Economy class (Y)
Ik ga naar Turkije overigens
Ik wil hem best naar je sturen? Mn vriendin kan het ook niet allemaal inzien
Je hebt ze!
hou ons op de hoogte!!! erg spannend
Hahaha pff ik bezwijk bijna. Ben naar de tramhalte gerend zonder te eten of te drinken voor mn manicure. Wordt vervolgd
Nou ik heb in mn beste Duits gebeld en hij heeft me zeer duidelijk gemaakt dat ik op de heenweg 20 kilo ruim en 8 kilo hand heb en op de terugweg 23 kilo ruim en 8 kilo hand. Wel maar 1 stuk dus dus niet een koffertje en een tas maar alleen 1 tas of 1 koffer (dus wat ik eerst wilde met een koffer en een tas was inderdaad niet mogelijk). Dus alles kan lekker naar mn grote koffer verhuizen, geen paniek en geen bijbetalen. Bedankt voor jullie medeleven, haha.
nou kun je voor 3 kilo shoppen ook nog!
Hahaha ik heb nieteens 20 kg aan kleren dus kan wel meer shoppen denk ik
Goed dat je gebeld hebt, en nog in het duits ook!
Ja ik moest het toch echt nog even zeker weten (absoluut niet ten nadele van jou, maar iedereen zei iets anders)
Ja dat wel
Ik ga in oktober 10 dagen naar Kroatiƫ!
Ik vlieg naar/van Zadar, dus dat staat al vast. Zagreb ben ik ooit al geweest, dat skip ik nu maar. Maar verder is er zooo veel dat ik wil zien, en ik ben zo slecht in keuzes maken! Ik wil sowieso naar Plitvice Lakes, Split en ik denk ook Hvar. En misschien Krka NP?
Over Dubrovnik twijfel ik nog wat heb totaal niets met GoT en het is toch best wel een eindje (ik ga alles met OV doen). Als iemand sterke voor of tegenargumenten heeft voor Dubrovnik, laat maar weten
Heeft er nog iemand een recente tip voor een fijn boutique hotel met ruime kamers in Stockholm? En een tip voor wat een leuke maand is, september, oktober of november?
Misschien in een berichtje aan hem/haar bevestigen? Zodat ze misschien zeker weten dat je wil en zij hem dan pas accepteren.
Ik zat afgelopen zomer in Blique by Nobis, vond ik heel fijn! Alleen wij hadden niet per se een hele ruime kamer (gewoon normaal geloof ik, voor mij ruim zat), maar er zijn ook wel grotere kamers geloof ik.
Ik zou zelf niet zo snel eind november gaan omdat het dan al best vroeg donker wordt, maar hangt er ook erg vanaf wat je wil doen natuurlijk en of je dat erg vindt.
Ik zou november niet aanraden in verband met grotere kans op sneeuw, en als het voor het eerst dat jaar sneeuwt ligt in/rondom Stockholm ook veel OV etc stil. September heb je juist nog best wel kans op mooi weer en is het ook leuk om de archipelago in te gaan, dus dat zou persoonlijk mijn voorkeur hebben