Ik ga naar Mallorca over 2,5 week maar ik moet een transfer regelen vanaf de luchthaven naar mijn hotel. Een moeilijke factor: ik kom 2 dagen eerder al aan en verblijf dan elders. Na 2,5 dag gaat de rest terug en moet ik dus van het vliegveld naar het hotel komen.
Maar ik kan zonder vluchtnummer nergens transfers reserveren en ik ‘durf’ ook niet zomaar ter plekke in en taxi te stappen die aan de luchthaven staat te wachten uit angst om opgelicht te worden of weet ik het: ik ben maar alleen.
Iemand enig idee of enige ervaring met wat ik in hemelsnaam kan doen in dit geval?? Toch maar gewoon in een officiële taxi stappen? Gewoon een random vlucht opzoeken die dezelfde tijd land als ik er ben en erop gokken dat die geen vertraging heeft en ik daar uren sta te koekeloeren (want dat wordt bijgehouden)?
Ik ben vorig jaar vanaf het hotel naar vliegveld gegaan met de taxi (had hotel toen geregeld heb ze gemaild maar ze sturen nu een vage link naar excursies) dus ik weet wel ong. wat het moet kosten en hoeveel km het is. OV is ook geen optie want dat duurt 1,5 uur incl. veel lopen met koffers dus neen. De plek waar ik geboekt heb kan/doet ook niks want die vragen ook om een vluchtnummer om de transfer die ik al geboekt/betaald had te verplaatsen.