Reizen / Vakantie #2

Lapland en new zeeland lijken me geweldig, amar gaat hem waarschijnlijk niet worden
(Voor ijsland heb ik nog wel aanraders)

3 likes

Ooh wat stom, tuurlijk. Oke dan geen persoonlijke ervaringen maar van vriendinnen niks te horen gekregen over dat het niet zou kunnen.

4 likes

Schotland! Maar ik denk dat het alleen een korte vakantie in Oostenrijk wordt omdat ik daar een concert heb

2 likes

De Balkan! Met de trein en de bus door Montenegro, Bosnië en Servië.

7 likes

Surfen in Marrokko en met een vriendin naar Marrakesh en verder ga ik waarschijnlijk in 2025 een jaar reizen, dus er moet ook gespaard worden :sweat_smile:

En zou wel graag weer een weekje bloot camperen en een weekend weg met de hond (of meer dan 1) en weekemd weg met mn zusjes.

Tot zo ver sparen haha

6 likes

Jordanië (dat is al geboekt), Schotland en Mallorca.

Verder nog sowieso een familieweekend in Nederland en een vriendinnenweekend (locatie nog onbekend maar gewoon op rijafstand). Ik hoop in 2024 echt weer veel mooie plekken te zien.

3 likes

haha ja dit bedoelde ik specifiek inderdaad, ben vaker in Marokko geweest - heerlijk land - maar was benieuwd hoe het nu zou zijn

2 likes

oke dankjewel! ja ik gok er ook op dat het gewoon kan maar was benieuwd of er nog veel restaurants dicht waren en dat soort dingen

5 likes

Ik ben net terug van 2 maanden Japan & Filipijnen echt waanzinnig en realiseerde me ook weer dat ik echt in 2024 veel wil reizen; zowel binnen Europa met camper (mogelijk Scandinavië, Noord-Spanje: nog niet concreet) en staat o.a. al wintersportvakantie en stedentrip Nice geboekt. Zin in!

4 likes

Volgens mij is er in Marrakesh door de aardbevingen niet veel oponthoud geweest in het toerisme. Was grotendeels in dorpen buiten de stad. Heb ook al veel mensen weer zien gaan op m’n insta afgelopen maanden.

1 like

Ik wil volgend jaar rond kerst en oud en nieuw een vriendin bezoeken in Mexico

4 likes

Heb sws al een weekend Spreewald, een weekend Parijs en een week Griekenland gepland staan. New York zou wel weer eens leuk zijn, en hopelijk met mijn moeder naar Bilbao (naar het Guggenheim) en sws ook met vrienden weer naar onze vaste plek in Polen, waar ik nu ook ben. En in 2025 hopelijk weer een langere verre reis (Japan staat hoog op de lijst).

4 likes

Parijs eind januari, wss skiën in feb, als het uitkomt met werk in april naar coachella, Primavera in barca in juni, wil eind juni of begin juli twee weken remote werken vanuit Spanje of Italië, liefst in het najaar naar Azië (moet even checken met werk wanneer ik weg kan) en naar een kunstbeurs in Miami of nyc.
Oja en een vriendinnetje opzoeken die in München woont

5 likes

Naar Oost Canada met de camper! Mochten er nog mensen tips hebben dan zijn ze van harte welkom!

5 likes

wensen niet perse, maar op de planning staan skiën in januari, skiën in februari, skiën in april en in de zomer naar italië! dan zijn m’n vakantiedagen ook wel op dus je kunt wel zien waar m’n prioriteiten liggen :joy:

9 likes

oh echt aanraders allebei (ookal is mx heel groot haha)! waar in mexico wil je heen? ik ga naar japan, heel veel zin in

3 likes

Algonquin national park vond ik heel erg leuk! Heb daar 2 nachtjes gekampeerd, en heb een baby beer gezien. Onze kampeerburen ook elanden etc.

En ik heb nog niks gepland voor 2024. Op het wensenlijstje staat wel het Koerdische gedeelte van Irak.

5 likes

Ik zou heel graag naar curacao willen gaan. Alleen pokke pest end vliegen, dat houd me wel tegen.

1 like

Omg wat een droom om bijna drie maanden achter elkaar te gaan skiën

3 likes

ben in december ook al geweest :grimacing: echt heel erg haha.

4 likes