Reizen / Vakantie #2

Dit had ik niet eens gelezen :joy:

2 likes

Ik ben er vorig jaar wel samen met een vriendin geweest, maar we voelden er ons heel veilig en ik ben zelf ook van plan er nog een keer alleen heen te gaan.

1 like

haha dit kan wel daar ja, heel louche vond ik t

1 like

Ah dat is fijn om te horen. Zou er aankomend weekend met mijn vriend heen, maar lang verhaal kort is dat mn ex geworden. Twijfel nu om toch gewoon te gaan, had er enorm naar uitgekeken, even weg van hier en in het ergste geval wil ik eerder terug en moet ik betalen voor t omboeken.

3 likes

Schietbaan

1 like

Uber is heel goedkoop dus zou zeker die nemen als je wat meer zekerheid wilt! Vond het verder een hele leuke stad, heb me er ook niet onveilig gevoeld!

1 like

Ik zou mijn vriend hier echt heel gelukkig mee maken :joy:. Kan alleen op internet vooral dingen vinden voor vrijgezellenfeesten. Heb jij al ergens geboekt / een tip?

1 like

Ik wil graag half maart naar Marokko, weet iemand hoe het nu is in Marrakech? Als in; toeristenstroom weer op gang gekomen, kun je er prima verblijven etc?

Ik ben dit jaar in maart gegaan en ja op beide vragen.

1 like

Wat zijn jullie reiswensen voor 2024? Ik wil graag naar IJsland en Mexico!!

7 likes

Lapland en new zeeland lijken me geweldig, amar gaat hem waarschijnlijk niet worden
(Voor ijsland heb ik nog wel aanraders)

3 likes

Ooh wat stom, tuurlijk. Oke dan geen persoonlijke ervaringen maar van vriendinnen niks te horen gekregen over dat het niet zou kunnen.

4 likes

Schotland! Maar ik denk dat het alleen een korte vakantie in Oostenrijk wordt omdat ik daar een concert heb

2 likes

De Balkan! Met de trein en de bus door Montenegro, Bosnië en Servië.

7 likes

Surfen in Marrokko en met een vriendin naar Marrakesh en verder ga ik waarschijnlijk in 2025 een jaar reizen, dus er moet ook gespaard worden :sweat_smile:

En zou wel graag weer een weekje bloot camperen en een weekend weg met de hond (of meer dan 1) en weekemd weg met mn zusjes.

Tot zo ver sparen haha

6 likes

Jordanië (dat is al geboekt), Schotland en Mallorca.

Verder nog sowieso een familieweekend in Nederland en een vriendinnenweekend (locatie nog onbekend maar gewoon op rijafstand). Ik hoop in 2024 echt weer veel mooie plekken te zien.

3 likes

haha ja dit bedoelde ik specifiek inderdaad, ben vaker in Marokko geweest - heerlijk land - maar was benieuwd hoe het nu zou zijn

2 likes

oke dankjewel! ja ik gok er ook op dat het gewoon kan maar was benieuwd of er nog veel restaurants dicht waren en dat soort dingen

5 likes

Ik ben net terug van 2 maanden Japan & Filipijnen echt waanzinnig en realiseerde me ook weer dat ik echt in 2024 veel wil reizen; zowel binnen Europa met camper (mogelijk Scandinavië, Noord-Spanje: nog niet concreet) en staat o.a. al wintersportvakantie en stedentrip Nice geboekt. Zin in!

4 likes

Volgens mij is er in Marrakesh door de aardbevingen niet veel oponthoud geweest in het toerisme. Was grotendeels in dorpen buiten de stad. Heb ook al veel mensen weer zien gaan op m’n insta afgelopen maanden.

1 like