Ik ben dus aan het sparen om voor 2 personen een reis naar Tanzania te betalen voor augustus/september 2025 (4 nachten safari en daarna ook nog zanzibar) nou ja, kost een hoop geld natuurlijk al helemaal voor twee personen, maar dit is iets wat ik al jaren wil doen en qua timing komt het dan goed uit. Ik twijfel alleen over één ding, een luchtballonvlucht over de serengiti. Ik heb nog nooit een luchtballonvlucht gedaan en wil het graag, maar daar kost het €550. Is veel geld. Mijn man heeft hoogtevrees dus die doet sowieso niet mee en mijn moeder en stiefvader (die waarschijnlijk ook mee komen) vinden het teveel geld dus willen dat niet uitgeven. Ik zou in mijn eentje moeten gaan. Het is wel echt iets wat een once in a lifetime ervaring is, ik kom al naar tanzania en geef al zoveel geld uit… waarom dit er niet bij? Maar stel je voor dat het me tegenvalt, ik zie geen wildlife vanuit de ballon of de ervaring is gewoon kut, dan ga ik wel echt balen van dat bedrag. Anderzijds, een kudde olifanten vanuit de lucht zien of misschien wel the great migration, dat zou top zijn.
Heeft iemand van jullie heel toevallig een luchtballonvlucht gedaan op vakantie (misschien wel in Tanzania) en hoe was dit? Het geld waard? Zouden jullie dit doen?