Reizen / Vakantie #2

Nog tips voor zuid-zweden? Mn vriend wil er graag naartoe deze zomer, maar het land heeft me nooit zo getrokken. Dus ben wel benieuwd of jullie positieve ervaringen hebben daar. .

2 likes

Ook nu voor september is het al verschrikkelijk

1 like

Heeft iemand goede tips om goed internet kopen in Spanje? Ik ga samen met mijn vriend een maand vanuit Sevilla werken, maar wil er zeker van zijn dat ik goede verbinding heb om Teamsmeetings te doen. Mijn ervaring met Airbnb is dat hun Wifi vaak te slecht is voor normaal telefoongebruik, dus al helemaal om te werken. Dus dacht aan een esim? Maar er zijn zo veel opties. Heeft iemand een goede ervaring met iets?

Is een fysieke sim dan niet nog wat beter? Ik heb altijd een fysieke sim en mijn vriend een esim en ik moet zo vaak een hotspot maken omdat hij dan geen bereik heeft. Dit is wel in andere landen dan Spanje btw.

1 like

Ik heb zelf goede ervaringen met Airalo, maar niet specifiek in Spanje

2 likes

Wij stonden twee weken terug hier:
https://park4you.nl/

Was goed bevallen en op loopafstand van het vliegveld

4 likes

Saily werkt altijd supergoed en is heel betaalbaar

2 likes

Holafly werkt ook top
Maar in Spanje werkt je Nederlands abonnement ook gewoon en in mijn ervaring ook gewoon prima.

1 like

Ik zou eerder je eigen Nederlandse abo ophogen. Vond die esims nog vrij duur, voor mij zou het goedkoper zijn om naar onbeperkt te gaan met mn eigen abo.

3 likes

Omg ja de enige goede tip haha

3 likes

Kennis van mij gebruit Starlink voor zijn vakantie woning in Spanje.
Ook zijn schoonbroer heeft dit in Spanje.

Blijkbaar doen veel mensen dit daar omdat het grondnetwerk niet overal goed is.

Dat is natuurlijk een investering voor 1 maand.

1 like

Neigen we wel naar, maar slurpt wel mb’s als je uren aan het teamsen bent haha. Dus ik ga eens kijken naar de kosten als ik mijn telabo naar onbeperkt zou doen!

Dank allemaal voor de tips :slight_smile:

1 like

Ik betaalde daarvoor € 25 per maand!

1 like

En even checken wat onbeperkt in jouw geval betekent! Voor je denkt top en het gaat om x GB snel internet en je daarna te traag internet hebt om te kunnen teamsen.

2 likes

Ohhhh goede!!! Dankje

1 like

Ik wil graag naar de Canarische eilanden voor een zonvakantie. Heel de week lekker op een bedje bij het hotel niks doen. Nu eet ik alleen vegetarisch en zijn mijn ervaringen qua all inclusive wisselend. Hebben jullie een aanrader van een all inclusive hotel met goede vegetarische opties?

Ik wil zonder auto gaan rondreizen in ierland. Ik wil vliegen op dublin, de wiklow way lopen en dan de kerry way en terug vliegen vanaf cork.

Ik ben best op een budget maar wil tussendoor ook nog wat dingen zien. Heeft iemand echt specifieke aanraders die ik echt niet moet missen?

1 like

Niet echt voor zuid-zweden, maar zeker de moeite waard.

Verrassend mooi weer in de zomer, heerlijk rustig en prachtige natuur. Stockholm top stad, maar dat is natuurlijk niet zuid.

Waarom trekt het je niet?