Reizen / Vakantie #3

De discussie wordt voortgezet vanaf Reizen / Vakantie #2 - #6048 door instantramen.

Eerdere discussies:

1 like

2 jaar geleden ben ik bewust niet naar Curaçao gegaan omdat de gevoelstemperatuur 44 graden was. Dit kwam jnderdaad doordat de wind weg viel. Mensen die daar langere tijd waren zeiden wel dat het warm was. Maar nog okig was.
Maar goed, mij niet gezien dan.

3 likes

@Lorelai Daaibooi en Cas Abao zijn mooie stranden. Grote en kleine knip zijn ook een aanrader.

3 likes

Hebben jullie nog tips voor een mooi verblijf in de Ardennen? Het liefste in de omgeving van Spa. Het mag zowel een huisje, b&b als hotel zijn. Ik zou iets in de natuur wel fijn vinden.

Ik zou in ieder geval de spa in spa overslaan tenzij je kinderen hebt. Alles behalve relaxed. Uit ellende maar naar het naaktgedeelte gegaan waar het wel rustig was maar voor de rest overal kinderen.

Ik heb al geboekt voor de zondsverduistering op 2 augustus 2027 in het zuiden van Spanje.
Dat lijkt overdreven vroeg, maar ik ben eigenlijk al te laat.

2 likes

Heeft iemand toevallig een goede tip? Ik wil eind september twee weken met m’n man naar de bergen (zuid-duitsland/oostenrijk/zwitserland/italie/frankrijk allemaal prima). Het liefst in zo’n mooi bergresort met welness, maar dan niet dat het duizenden euro’s per nacht kost :joy: ook het liefst iets zonder al te veel kindervermaak en meer gericht op stellen dan op families.

Ik weet niet of ik nou iets zoek wat gewoon heel duur is/niet bestaat om goedkoper te doen, maar ik vind nu vooral dingen van minstens 800 euro p/n en dat gaat een beetje ver haha. Misschien weet iemand toevallig een mooie plek!

1 like

Ik zie ook zulke prachtige resorts in oa Oostenrijk voorbij komen en heb ze opgeslagen maar inderdaad alleen maar met die prijzen… Denk dat je anders al snel bij een ‘net niet’ resort komt ofja wat ik me inbeeld bij typische resorts.

Kijk eens even naar Coolnest in het Zillertal, dat zag er vet uit (wij zaten er twee jaar geleden bij in de buurt in een B&B) en was dacht ik niet zooooo duur.

1 like