Wat een leuke bestemmingen kies je uit!
Weet je al wat je hier wilt gaan doen of bekijk je dat later? En hoe lang blijf je in Boedapest?
Misschien kun je iets vinden via jenniefromtheblog.nl
Zij heeft een paar posts over vakantiehuisjes in de natuur, met soms ook een hottub/sauna en zo. Ziet er altijd erg mooi uit!
Lekker joh, heb er ook drie dagen gezeten. Morgen richting vliegveld. Ik heb echt mijn ogen uitgekeken in Boeda en in Pest, prachtig.
Thanks!!
ik zit met o&n in Mexico (yucatan). Iemand tips waar het leuk is om o&n te vieren?
Ik vertrek maandag voor een aantal dagen naar Rome! Heeft iemand tips of een leuke blog met tips?
In januari wil ik naar Colombia. KLM heeft een directe vlucht, Air Europe of Avianca een met tussenstop maar wel veel goedkoper. Iemand ervaring met Air Europe of Avianca? Ik lees veel slechte reviews, maar vind het altijd lastig inschatten of dat gewoon āklagersā zijnā¦
Ik ben met air Europa naar Lima gevlogen en dat was echt prima! Het is wel echt een budget maatschappij, dus je moet voor alles bijbetalen, zoals stoelkeuze enzo. Maar vooral mijn lange vlucht over de oceaan vanuit Madrid was top. Nieuw toestel, aardig personeel, prima entertainment (heb zelfs chernobyl gekeken in het vliegtuig)
Ik ben net terug uit Rome. Prachtige stad! Wij hebben een fietstour met Nederlandse gids gedaan via Baja Bikes, echt een hele leuke manier om de stad te verkennen! Verder zou ik je aanraden om dingen zoals het Colloseum en de Vaticaanse musea (als je daar naartoe wilt) vooraf te plannen/boeken, anders sta je echt lang in de rij. De wijk Monti vonden wij heel leuk om te shoppen.
ga je rondreizen? zo ja, waar en wat voor route?
Zo GAAF Mexico staat echt bovenaan mijn " wanneer ik tijd en geld heb voor een verre reis"-lijstje
weet iemand of het mogelijk is om bijv met een huurauto van mexico stad te rijden richting cancun en daar dan de auto in te leveren ?
Thanks, ga me er even in verdiepen
Vaak kan dit wel, maar in de meeste gevallen betaal je dan een one way fee (kan best hoog zijn)!
Ik heb 2 jaar geleden bijna exact deze route gedaan. Zulke mooie dingen gezien! Flamingoās kijken in Celestun is ook leuk. En vond Palenque prachtig.
Geniet er van :).
Heeft iemand een soort ultieme backpackers paklijst? Welke dingen moet ik echt niet vergeten? Het gaat om een maand backpacken in Mexico.
Oordoppen! Ik kan niet zonder als ik in hostels slaap. Die van Ohrapax heb ik altijd
Ik ben twee keer twee weken weggegaan met een rugzak en mijn ultieme tip is niet teveel meenemen. Ik droeg geloof ik twee weken lang dezelfde korte broek, hetzelfde jurkje en een paar shirtjes. Heb zelfs kleren en schoenen achtergelaten in een hostel omdat ik gek werd van die tas. En dat was nog maar voor twee weken
@Ola hier helemaal mee eens. Je kan bijna alles onderweg nog kopen als je het echt mist, maar een zware tas is ruk.