Als alles goed gaat krijgen wij begin juli een kindje maar we willen eigenlijk nog één keer op vakantie met zijn tweetjes voor het zover is. Ik denk aan februari/maart omdat ik dan nog redelijk mobiel ben (hoop ik). Maaaar ik wil wel dat het lekker weer is. En het grootste probleem: budget is beperkt. We hadden gehoopt nog een ver reisje te maken, maar dat zit er budgettechnisch denk ik niet in. Ik dacht zelf aan Bali maar daar is het regenseizoen volgens mij. Het is belangrijk dat er voldoende te doen is, dat het warm is, dat het niet uitgestorven is. Strand is geen vereiste, leuke stadjes/dorpjes wel. En bij voorkeur voor max. € 800 pp.
Iemand een tip?
@Oprah had jij nou nog een vakantie gepland? Of ga je pas als de kleine er is?
Ook superleuk om in september met de baby te gaan, ik ben ook zó benieuwd hoe dat me bevalt. Collega van me heeft een kleintje van 2 jaar en die heeft dus laatst een rondreis door Thailand gemaakt en het zag er zó leuk uit allemaal. Ik hoop dat wij dat ook kunnen gaan doen met ons kleintje, lekker op reis! 
ben je binnen Korea gewoon met de trein gegaan? En is dat makkelijk uit te zoeken? Hoor van sommigen dat het echt een puzzel is