vind hem ook best wel prijzig gezien de duur vd reis (effectief ben je er 2 weken) en wat je gaat doen.
Niet echt Azië wat je denk ik bedoelt, maar ik ben laatst in Georgië geweest en dat is echt zo’n aanrader. Je hebt daar echt super mooie natuur en je kan heel makkelijk met kleine busjes van de ene naar de andere plek komen. Verder is het eten heerlijk en de mensen super lief en is het nog niet heel druk bezocht door andere toeristen.
Georgië staat zeker nog op mijn lijstje! Wil daar heel graag heen dus daar komen we zeker nog een keer😁 Maar voor deze keer willen we inderdaad naar Azië.
Heeft iemand tips voor een midweekje in Europa wat met de trein te bereizen is (en niet honderden euro’s is voor de treinreis)? En dan dus niet dat je al 3 dagen kwijt bent aan treinreis, want we hebben maar 4 dagen haha. Antwerpen, Gent, Brugge, Brussel, Parijs en Berlijn vallen al af. Oh en natuur ipv stad mag ook, maar het moet dus wel met het ov te bereiken zijn.
Leuven of Lille misschien?
Weet niet wanneer je precies wil gaan, maar ik geloof dat vanaf april de Eurostar zowel heen als terug naar Londen rechtstreeks gaat. En vanaf daar kun je natuurlijk ook andere dingen in Engeland zien als je niet in Londen wil blijven (ik wil zelf graag nog een keertje naar de zuidkust van Engeland, dat is ook goed te doen denk ik).
Had dat ook gezien! Wil dat zeker doen begin zomer, maar voor nu zoek ik iets voor eind februari helaas. Dus @Dubio ik ga eens even kijken naar Leuven en Lille! Dankje!
Ah ja kan nog steeds wel dan natuurlijk, maar dan moet je op de heenweg wel overstappen in Brussel ook. Maar misschien sowieso leuker om te doen als het weer wat beter is haha
Heeft iemand tips voor Sardinië? Wat zijn de leukste plekken om naartoe te gaan?
Mijn vriend en ik willen dit jaar met de Kerst niet thuis zijn. Hebben jullie tips voor fijne kerstbestemmingen? Mijn vriend zit het liefst in een houten hutje in Lapland en ik op een warm Caribisch eiland haha. Alle opties staan open. Het moet alleen niet godganse duur zijn.
Heeft iemand tips voor huur camper in Nieuw Zeeland? Welke organisatie is beetje goed en goedkoop, kleine camper fijner of juist grote? e.d.
Ik ben afgelopen zomer naar (noord) Sardinië geweest. We hebben een auto gehuurd en ongeveer 1000 km afgelegd tussen verschillende plaatsen. Qua (grote) steden is alleen Alghero leuk naar mijn mening, en veel kleine schattige dorpjes. Het eiland La maddalena zou ik ook erg aanraden om een dagje heen te gaan. Je kan met de auto op de boot, en dan over het eiland rond rijden! Veel prachtige standen met blauwe zee, de populaire plekken welke goed bereikbaar zijn, zijn wel vaak erg druk! Ik vond het eiland niet goedkoop, maar dat kan ook zijn geweest omdat we kort van te voren hadden geboekt.
Fietsen! Wij gingen met een nederlandse gids, volgens mij via Baja Bikes. Dan heb je alles meteen gezien, maar ik vond het wel heel leuk.
Ik ga binnenkort met mijn vriend 4 daagjes naar Edinburgh, iemand nog tips? Leuke tentjes die we niet mogen missen?
Oke, zit nog steeds in m’n groepsreis vibe en heb nu 10 reizen uitgekozen om daar tussen wss een maand te gaan twijfelen Wat was jouw favoriet van onderstaande landen? Misschien helpt het mij enigzins haha
- Indonesië (Bali & Java)
- Costa Rica
- Sri Lanka
- Zuid Thailand
- Vietnam
0 stemmers
Tips voor Peru?
Ik vind Zuid Thailand (en ook Bali eigenlijk) geen groepsreis bestemming; volgens mij zijn daar niet zoveel echte bezienswaardigheden en gaat het vooral om het relaxen en genieten van de natuur.
Misschien Costa Rica omdat dat een plek is waar je sowieso niet zo snel alleen naartoe reist?
Ja zo’n idee had ik ook al, en bestemmingen die in mijn idee wel makkelijk zelf te bereizen zijn. Costa Rica lijkt me ook heel tof, maar zit 500 euro boven de andere bestemmingen dus dat is best wel een groot verschil… Thanks voor je mening!
Ja Costa Rica is geen goedkope bestemming idd. Misschien dan Vietnam? Volgens mij is daar genoeg te zien en te doen om je goed te vermaken en ik denk dat het goedkoper zal zijn dan Costa Rica?
Ik had/heb Japan voor mei/juni op mijn lijstje staan, maar nu weet ik eigenlijk niet of dat zo slim is gezien het coronavirus. Wat zouden jullie doen? Wacht het nog wel even af maar wil ook niet te lang wachten ivm kosten.