Kruidvat en Albert Heijn hebben ook een fijne software!
Ik gebruik altijd Albelli en dan het programma dat je moet downloaden. Ik vind de kwaliteit en klantenservice van Albelli heel goed. Het programma was soms wel traag, maar dat ligt aan mijn bejaarde laptop.
Volgens mij werken al die programmaās ongeveer hetzelfde, ik zou gewoon kijken waar er op dat moment een goede aanbieding is!
Is hier iemand die al geld terug heeft gehad van geannuleerde vluchten?
De website waar ik geboekt had heeft in maart de telefoonlijnen al gesloten en reageert nergens op⦠Mijn vlucht werd trouwens geannuleerd door de maatschappij en we zouden wel geld terug krijgen.
Helaas nog niet, wel veel mails over tegoedbonnen. Maar Ryanair dus zal nog wel even duren.
Geen geld, maar wel de voucher van KLM gehad.
Cheap tickets. Ik kreeg een algemene mail dat Ɣls je recht had op vergoeding dat je dat binnen 8 weken zou horen. Maar tot op heden nog niks (7 weken nu). Maar we krijgen gewoon echt niks te horen. De maatschappij bevestigde wel dat we geld terug zouden krijgen maar die zeggen echt dat we het moeten regelen met de website waar we geboekt hebben.
Ik heb mān geld voor mān vlucht al terug. Ik had geboekt via british airways. Het geld van het hotel heb ik ook terug. Die had ik via Expedia geboekt.
Ik zou half mei met Wizz Air vliegen en die weigeren dus gewoon vluchten te annuleren. Dus nu kunnen we fluiten naar ons geld
Maar de .com website is niet hetzelfde als de .nl website? Hebben niet hetzelfde moederbedrijf ook volgens mijā¦
Ik had net de vluchtmaatschappij aan de telefoon, en ze moeten echt het e-ticketnummer hebben. Mijn vriend kan nu nergens die etickets in zijn mail vinden en alleen met dat nummer kunnen ze ernaar kijken. Echt weer wat voor ons hoor jezusā¦
Schatten jullie in dat medio september er weer gevlogen wordt naar USA?
Er wordt nog gevlogen naar de VS, maar heel weinig en er wordt veel geannuleerd.
De VS heeft nu een inreisverbod dus je kunt er momenteel niet eens naar toe, ook al gaan er vluchten.
Wil je in september op vakantie daarheen gaan?
Wat raar eigenlijk, hoezo gaan er dan wel vluchten?
Of komen Amerikanen het land wel gewoon in
Ik heb het plan om in oktober naar de VS te gaan en ik probeer ook op allerlei manieren erachter te komen of het een realistisch plan is. Ik vrees alleen dat niemand weet wanneer het echt weer zal kunnen, de tijd zal het leren (en dat haaat ik!).
Ik heb het idee dat Ryanair dit ook doet. Wij zouden over een aantal weken naar Spanje gaan, maar ik ga er niet vanuit dat er daadwerkelijk mensen in dat vliegtuig zouden gaan zitten. Maar annuleren doen ze ook nog niet.
Had dit eerder moeten plaatsen, uur later kwam er een mail dat de vlucht was geannuleerd en geld terug kon worden gevraagd. Top!
Same here, wij wilden dus in september gaan. Hadden gelukkig nog niets geboekt, maar de plannen waren wel al helemaal rond. Maar eerst eens kijken of de situatie daar uberhaupt verbeterd
Ik denk dat de hoofdvraag die je je moet stellen als je er nu heen wilt niet is of je er kan komen, maar of je er binnen komt en ook iets anders kan doen dan binnen zitten. Ik denk dat in veel landen het publieke leven dit najaar nog niet terug zal zijn zoals het normaal is. Risico is dus dat je erheen kan, maar musea, restaurants etc nog op restricties zitten. Als je boekt zou ik denk ik zo kort mogelijk van tevoren boeken, of een duur ticket nemen wat je kostenloos kan annuleren.
Ja dat was ook ons idee hoor, ik wil eerst gewoon zeker weten dat alles okĆ© is. Ga geen onnodige risicoās nemen ook. Dat land ligt er volgend jaar ook nog wel.
Ligt een beetje aan je situatie naar bijvoorbeeld terugkomende Nederlanders mogen wel nog reizen. En mensen die op doorreis zijn ook.
Ik heb nog steeds hoop dat ik in juli kan vliegen. Wie hou ik voor de gek?
Ik vind het gewoon vervelend dat er zoveel onzekerheid nog is. We hebben nog niets gehoord van Lufthansa, nog niets van de hotels, autoverhuur, geboekte uitjesā¦